7 maanden lang heb ik borstvoeding gegeven. dit is nu 10 maanden geleden. ze waren vroeger niet erg groot, maar nog wel een heel stuk steviger dan nu... nu zijn het net theezakjes die hangen. het is wel ietsjes bijgetrokken, maar ik vraag me af, komt dat ooit nog goed mijn echte maat van vroeger heb ik nog niet terug. en zal dat bij een 2e niet nóg erger worden? waarschijnlijk gaan we over een paar jaar pas voor nummer 2 en wil dan ook weer bv geven. was er vroeger wel trots op, maar nu word ik er alleen maar verdrietig van... erg jammer natuurlijk... qua gewicht wel erge schommeling gemaakt, op het zwaarst (40 weken) woog ik 65 kilo, en uiteindelijk 43. nu weer terug op start gewicht van 48kg
Ik denk dat dat nou eenmaal in je genen zit, net als kleinere borsten. Misschien dat ze nog iets groter worden als je wat zwaarder bent, maar echt "staan" gaan ze denk ik nooit meer.
Uit mijn ervaring wordt het niet beter meer helaas. Ik vind het ook best wel heel erg moet ik zeggen, maar ja, je doet er zo weinig aan. Hier komt het overigens vooral door de schommelingen in gewicht.
Lang leve de Maximizer bh's van Hunkemoller! Het lijkt eindelijk weer wat... Nee, zonder gekheid.... Ik had al geen grote borsten, maar dat is er niet beter op geworden na de zwangerschap. 1 troost, het is na de tweede keer niet erger geworden... Ik baal er ook vreselijk van, maar met een goede BH kom ik een heel eind... O ja, een ding: je borsten worden niet slap door het geven van bv, dat gebeurt al in je zwnagerschap onder invloed van de hormonen. Je borsten worden wel "klaargemaakt" om bv te geven, en dan maakt het niet uit of je wel of geen bv geeft.
ja dat weet ik, maar toen ik bv gaf groeiden ze nog veel harder, met dus veel extra huid helaas nouja kan ik me er iig proberen bij neer te leggen dat mijn theezakjes geen bolletjes meer worden hihi