Hoi, Ik ben 5 weken zwanger na mijn derde IUI poging en nu vloei ik . Sinds afgelopen vrijdag rose en nu helder rood. Is dit een beginnende miskraam? Ik heb (nog) geen krampen. Zijn er dames met helderrood verlies die gewoon voldragen? Ik ben zo verdrietig en dat terwijl we zo naar de familie moeten, 'gezellig' doen Groetjes LizaM
Tjee meis, das schrikken! Maar hier een positief verhaal! Ook ik heb bij Dinand helder rood bloed verloren. Tot 2 maal toe! 1 keer tussen de 6 en 7 weken, en de 2e keer met 13 weken. Hier kwam het doordat ik met de grote boodschap te hard gedrukt had, en hierdoor is een bloedvaatje gesprongen! Heb ook nooit krampen erbij gehad. Dus ik denk, zolang jij geen kramp hebt en geen stolsels verliest, je gewoon lekker rustig aan moet doen. Dikke knuff!
Dank je wel voor je berichtje. Altijd fijn om een positief verhaal te lezen! Ik denk dat ik wat hele kleine stolsels aan het verliezen ben. Zijn een soort van vlokjes bij mijn urine. Klopt het dat dit stolsels zijn?
Ik heb geen flauw idee hoe het je zal verlopen, maar wil je toch even veel sterkte wensen in de onzekerheid!
Hey meis, Ik zou de verloskundige bellen en vragen of ze even willen kijken of alles oke is. Zij zijn degene die je nu uitsluitsel kunnen geven, anders zit je jezelf alleen maar op te fokken! succes xxx loes
Lief dat je het vraagt Romy. Het gaat weer iets beter. Vandaag nog geen helder rood bloed verloren, alleen oud bloed. Ook nog steeds geen krampen gehad en de misselijkheid begint weer terug te komen. Ik begin stiekem weer wat hoop te krijgen.
Ik heb 9 miskramen gehad en bij 1 had ik wat krampjes, dat was op 6 weken. Bij de andere heb ik geen krampen gehad! Bij mijn zoon heb ik vanaf 10 weken heftig bloedverlies gehad, met stolsels en kramp en hij is inmiddels alweer bijna 2! Kan alle kanten op gaan, ik hoop voor jou dat jullie wondertje zicht vast blijft houden aan je!
Hoe gaat het met je? Ik heb gister heftig bloedverlies met stolsel gehad. Vandaag nog een beetje. Ik heb waarschijnlijk een miskraam gehad en de verloskundige denkt dat ook. Ik heb de 13e pas een afspraak. Hoe gaat het nu met jou? heb je al contact gehad met de verloskundige?
Hoi, Ook ik heb helder rood bloed verloren en bruin bloed. Dit heeft ongeveer 1,5 week geduurd. Voor de zekerheid kreeg ik met 7 weken een echo en we zagen een mooi kloppend hartje. Het hoeft dus niet altijd iets te betekenen! Hoe is het nu?
Gisteren heb ik mijn echo eindelijk gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien! Ik ben zooooo opgelucht!