Er was hier iemand die een homostel zocht om draagmoeder voor te zijn. Mijn schoonzus haar beste vrienden zoeken een draagmoeder. Wie o wie was dat ook alweer??? !!!!
Kent iemand dan toevallig een draagmoeder uit de omgeving Amersfoort die heel graag een leuk en lief homostel wilt helpen hun droom te verwezenlijken???
De meeste draagmoeders willen graag dichtbij het stel wonen wat ik begreep vandaar. Maar ik denk dat het stel het geen probleem zal vinden een uur te reizen. Ze willen echt dolgraag een kindje....
wij hebben ook een draagmoeder ( zijn geen homo paar) maar hebben draagmoeder vanwege het feit dat ik zelf geen kinderen kan en mag krijgen. ligt eraan of de bedoeling is dat de draagmoeder bij de opvoeding van het kind betrokken gaat zijn of niet betreft de afstand. bij ons wil de draagmoeder ons een kindje schenken en niet met de opvoeding bemoeien wel 1 a 2x per jaar contact via mail enz.. maar onze draagmoeder woont 1,5 uur rijden bij ons vandaag. vind ik zelf juist wel prettig.
Ik zou heel graag een kindje krijgen voor een ander, maar niet met m'n eigen eitje. Is er wel jouw eitje gebruikt? Of die van de draagmoeder?
sjorsje helaas heb ik geen eigen eicellen en hebben wij eerst eiceldonatie geprobeerd maar omdat ik een hartafwijking heb en door de hormonen weer terug bij af kwam (ziek werd) daarmee gestopt. en heeft die persoon aangeboden om met haar eicel draagmoeder te worden. we hebben dus de eicel van de draagmoeder gebruikt.