Het is zoooooo spannend! en zo super bijzonder! Ik had al een week voor de officieele testdatum positief getest. Of, een week, laat zeggen 4 dagen.. Die week voelde ik me helemaal niet zwanger, nergens last van. Met 4 weken, officieele testdatum kreeg ik een enorme druk oo mijn blaas, dacht aan een blaasontsteking, maar dat was niet zo. Volgens HA is het de baarmoeder die de blaas irriteerd. Ook had ik die week hele week trekjes en steekjes rondom mijn baarmoeder. Die zijn een aantal dagen weggeweest.. En vandaag zijn de trekjes weer terug, deze keer wat pijnlijker. Het zijn de bandjes die rekken heb ik me laten vertellen, het groeien van de baarmoeder. Het zit in mijn liezen en trekt door naar mijn benen. Sinds 5 dagen heb ik last van mijn tepels. Heeel pijnlijk, de ene dag meer dan de andere dag. Op 16 okt gaan we kijken of we 1 of 2 gezonde beebjes mogen gaan krijgen over een 8 maandjes..
Wat super voor jullie dat het met de 3e poging is gelukt. Ik zou zeggen heerlijk genieten van je zwangerschap. gr vruchtje
WOW! Dit is super goed om te horen! Na alle moeite die jullie er voor gedaan hebben, dan nu eindelijk beloond! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!