hallo ik moet dus naar het ziekenhuis voor een inwendige echo ik kan wel janken wie heeft hier ervaring mee? please laat wat weten ik zie hier zooooooooo tegen op.. veel liefs leonie
Waar zie je tegenop dan? Het doet geen pijn ofzo hoor en je hebt alleen maar beter beeld dan bij een uitwendige in de eerste weken.
Ik heb ook een inwendige echo volgende week omdat ik nog maar als het goed is 6 weken ver ben. Ik zie hier totaal niet tegen op, ik zie meer tegen op dat ze misschien niets kunnen zien omdat het nog te pril is of omdat het niet goed is. Toen ik voor het eerst bij de gyn kwam deden ze ook een inwendige echo om mijn eierstokken te bekijken. Dit is totaal niet pijnlijk!
Hey leonie, misschien is het handig om niet op 3 verschillende plaatsen het zelfde te posten? Zo word het voor ons en voor jou wel heel onoverzichtelijk.
Met dit weer kun je lekker een rokje aantrekken, dan voel je je al wat minder bloot. Een wijd rokje kun je nl aanhouden, scheelt weer iets. En de echoscopist heeft al zoveel vagina´s gezien dat je je echt niet voor jezelf hoeft te schamen.
waarom zie je er tegen op? je had kunnen weten als je zwanger wilt worden dat ze zoiezo inwendige echo willen maken voor beter beeld najah je voelt er niets van