bruin slijm

Discussion in 'Zwangerschap' started by linda84, May 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger en net zag ik in mijn onderbroek een beetje licht bruin slijm zitten. Herkent iemand dit ? En hoort het erbij ? Ik heb geen sex gehad de afgelopen week dus dat kan het niet zijn.

Alvast bedankt !

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik heb het vorige week met 11 weken ook 2 keer gehad. Geeft niks kan erbij horen dus maak je geen zorgen! Laat je niet gek maken door anderen hoor.

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Bedankt voor je berichtje ! Alle alarmbellen gingen hier wel rinkelen. Vooral opdat ik helemaal geen "klachten" heb. En dit ik bij mijn dochtertje echt voelde dat ik zwanger was.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Het bruine slijm is nu weg. Wel heb ik sinds vannacht van krampjes in mijn buik. Ik ben er niet gerust op. Moet zo naar mijn werk en daar zie ik best tegenop (ben bang dat het op mijn werk mis gaat)

5. Meryl

Meryl Bekend lid

Jan 30, 2009
    737
    0
    0
    Ik heb dat ook gehad rond de 6 weken, verder niets aan de hand....
    Ik keek daarna nog wel na ieder toiletbezoek of er nog iets mee kwam...op een gegeven moment kon ik dat loslaten. Je hoort het veel hoor, hoeft helemaal niets te betekenen in negatieve zin.

Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! :D

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Dank je Meryl. Erg fijn om te horen dat jij er ook last van hebt gehad. Ik heb vandaag naar mijn werk maar een maandverband in gedaan dat gaf me wat meer rust. Gelukkig geen bloed te bekennen nu hopen dat die kramp ook weg blijft. Ik weet dat steken erbij horen maar die kramp vond ik doodeng.

7. Alita

Alita Niet meer actief

heb ik ook gehad en was me ook rotgeschrokken en inmiddels is ze 7 maanden, komt goed meid!!! krampen horen erbij!!

8. Meryl

Meryl Bekend lid

Jan 30, 2009
    737
    0
    0
    Yep, die krampjes had ik ook...en nog steeds soms trouwens :(
    Er gebeurt natuurlijk ook ontzettend veel daar binnen ;)
    Je moet maar eens terugkijken op het forum hoeveel berichten er al aangaande dit onderwerp zijn gepost, plus ik kom het nu ook tegen in allerlei zwangerschapsboeken. Het is echt niet vreemd...en zolang het geen helder rood bloed is, zou ik me nog niet al teveel zorgen maken. Zo ja, gewoon de vk bellen hoor als je je er gerust bij voelt. Bij mij werd toen alleen gezegd dat ik moest 'afwachten', dus ik had er niet zo heel veel aan...maar misschien dat jouw vk een ander soort 'benadering' heeft.

Hoop dat je je niet teveel zorgen maakt en ook kan genieten van het feit dat er een ini-mini mensje in je groeit =D>

9. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

Apr 22, 2009
    1,213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    ik heb het ook gehad en ik maakte me ook meteen de allergrootste zorgen.

Heb hier en daar gelezen dat je je geen zorgen hoeft te maken zolang het nog geen helder rood bloed is.

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

kleine krampjes hoeft niks te zijn. Bruin slijm is oud bloed. Als het rood bloedverlies is of je hele erge krampen krijgt zou ik het wel doorgeven aan de vk. Het lijkt mij niet dat er nu wat mis is!

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hier ook gehad. Die krampjes soms nog steeds. Mijn vlk zei dat dit het groeien van de baarmoeder is.
    Bloedverlies heb ik vorige week nog gehad. Dit kan ook komen door te zwaar tillen of te hard persen bij poepen of wat dan ook.

Maak je geen zorgen, hoort erbij.

En nog gefeliciteerd natuurlijk!

xxx Suzie

Share This Page