Handig om dit topic te lezen. Wij willen binnenkort ook gaan. Nu sla ik de achtbaan wel over. Maar in de rest ga ik denk ik wel. De kans op stoot ik mijn buik is groter met een dreumje op schoot. (plofte afgelopen weekend vol op mijn buik) Gelukkig zit het nog erg laag.
bepaalde attracties kunnen gevaarlijk zijn vanwege bepaalde trillingen, zoals de python, vogelrock e.d. de vliegende hollander zou ik ook niet in gaan. maar villa volta daar kan je bijvoorbeeld rustig in als je nog geen buikje hebt. ook zou ik niet in de wildwaterbaan gaan. Ben een tijd terug samen met mijn zwangere zus geweest vandaar dat ik alles nog weet.
ik ben in bijna in alles geweest! behalve python! me kindje maakt het prima! hij laag daar nog veelste laag voor toen. dus dat kon hellemaal geen kwaad! ma wat ik al zei ieders eige keuzen
ik was net op zoek naar info. over bezoek aan pretparken in het begin van je zwangerschap. Wij gaan aankomend weekend naar walibi of six flags (geen idee hoe het nu heet) en was al bang nergens in te kunnen. Wij gaan met de hele familie en nog niemand weet van onze zwangerschap. We doen gewoon rustig aan en kiezen voor de "veilige" attracties.
Als je zover als mij ent zou ik niet meer gaan dan zijn er veel dingen die niet echt meer prettig zijn en lijkt me ook gevaarlijk kunnen zijn. Ze zeggen altijd dat je niet in de dingen moet gaan waarbij je een band voor je buik krijgt (achtbanen) omdat dat op je buik kan drukken. Maar je baby zit nog zo laag dat het me niet lijkt dat dat risico's met je meebrengt. Veel plezier