Pijnlijke borsten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miss2015, 26 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg mij af wat mensen precies bedoelen met pijnlijke borsten? Doen ze nou daadwerkelijk pijn of voel je wat als je eraan drukt of op je borsten ligt?

Sorry als het een domme vraag is, ik heb nog nooit echt last gehad van mijn borsten rond de nod of daarvoor... Deze keer heb ik nu wel wat gevoelige borsten, als ik eraan druk, lijkt het alsof ik op een blauwe plek aan het drukken ben

2. Mama Aapje

Mama Aapje Actief lid

6 mrt 2013
    133
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haai,

Bij mij waren ze gewoon pijnlijk toen ik zwanger was, dat was voor mij HET symptoom dat ik zwanger was! Gewoon constant dat blauwe plekken gevoel, en als ik bijvoorbeeld ging fietsen of in bed op mijn zij ging liggen was t net alsof mijn hele borsten beurs waren

Dat gevoel dus 😁

3. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Dit dus alleen deden ze bij mij al pijn als je ernaar keek en ik heb echt nooit last van mijn borsten dus ook voor mij HET symptoom :p

4. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Bij mij idemdito...begin zwangerschap waren het vooral mn tepels dir ONWIJS gevoelig waren..
    en maar ff later alsof ze voller waren zeg maar.. alsof de klieren opgezet zijn en blauwig idd..

5. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Alsof ze elk moment konden knappen, bh aan deed ook pijn!

6. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Iedere maand rond eisprong en rond nod pijnlijke borsten. Alsof het blauwe plekken waren. En alsof ze op knappen staan. En nee iedere maand niet zwanger.

7. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Ik heb amper borsten.. AA-75 houd het op, ben superblij met de maximezers maar dat tezijde.. Ik had toen ik de pil nog slikte de week voor mijn menstruatie wel altijd last, nu niet meer

8. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    ik heb nog nooit pijnelijke borsten gehad tot afgelopen ronde. Ze waren vol, voelde beurs aan alsof ze vol zaten met blauwe plekken en ze voelde heel erg aanwezig aan. Helaas bleek ik niet zwanger.

Deel Deze Pagina