Hoi! Heeft het zin om na de eisprong ook nog zeer regelmatig te vrijen omdat je dan de vruchtbare dagen al voorbij bent? Ik heb zondag mijn eisprong gehad en nu af en toe wat steekjes links of recht in mijn onderbuik, zelfs zo laag dat het schuin boven het schaambeen zit. Herkenbaar? En kan het een zwangerschap zijn? Vanaf wanneer krijg je wat sympthomen als je zwanger bent? Even een hoop vraagjes maar ben wel benieuwd. Bedankt alvast!
Wanneer je je eisprong hebt gehad, zijn je vruchtbare dagen voorbij. Je eitje leeft maar tussen de 12 a 24 uur. Klussen kan natuurlijk altijd. En volgens mij komen de sypthomen pas, wanneer je je innesteling gehad hebt.Dat is zo'n 5 a 10 dagen na je ei.
Ik ben drie keer zwanger geweest, bij de zwangerschap van onze dochter wist ik het de dag na dat ze is verwekt, en dat weet ik héél zeker. Ik geloofde nooit dat het kon, maar omdat ik dus al 2 keer eerder zwanger was was wist ik precies hoe mijn lijf op een zwangerschap reageerde. Mijn tweede zwangerschap wist ik het een week voor de test. Ik denk dat als het echt zo is, dat je vooraf echt wel een vermoeden hebt, maar het echte bewijs moet je even op wachten met de test. Toch maar goed dat de testen zo gevoelig zijn tegenwoordig en je geen 1,5 maand moet wachten ofzo.