Opvallend (tenminste zo ervaar ik dat)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silla, 31 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoi,

    Ik ga met de 2e rondeeeeeee beginnen. Maar het valt mij op dat er op dit moment weer een babyboom aan de gang is.
    Niet alleen onder de bekende mensen: Sylvie Meis, Raphaella van Idols, Angelina Jolie en natuurlijk binnen dit forum :) ...maar op mijn werk hebben zich ook al 2 dames gemeld die (net) zwanger zijn...
    1 tje verwacht in maart of april haar 2e en de ander is echt net zwanger!! Vandaag heeft een van mijn directe collega's gemeld dat ze binnenkort ook gaat stoppen met de pil...
    Vind het allemaal wel erg leuk hoor! Hebben jullie dit ook in jullie omgeving :(:
     
  2. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Tja....de lange avonden doen hun werk..... :)
     
  3. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Tja, bij ons op het werk, werken alleen maar vrouwen en er is altijd wel iemand zwanger! Nu ook weer. Er is er net een terug van zwangerschapsverlof, er zijn er 2 met zwangerschapsverlof gegaan en er zijn er ook weer 2 zwanger! En hopelijk kom ik daar dadelijk ook nog eens bij! (en wie weet nog meer collega's)

    Liefs,

    Moontje
     
  4. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik weer bij een bedrijf waar over het algemeen veel mannen werken...dat heb ik niet eens genoemd...onze mannen van de buitendienst hebben ook niet stil gezeten tijdens hun vrije uurtjes...er zijn er al 3 die vakantie hebben aangevraagd omdat hun vrouw in die bewuste tijd kan bevallen (de vrouw van 1 collega is onlangs bevallen)...hihihihi moet je nagaan de babyboom in mijn werkomgeving is nog groter dan dat ik dacht...

    Enerzijds mag het voor mijn nog wel ff duren voordat ik zwanger ben (vind het toch wel spannend) maar anderzijds....had ik het gister al willen zijn hihihihi!
     
  5. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik werk ook met overwegend mannen :)
    Maar nee , die babyboom heb ik niet in mijn directe omgeving .
    Ik heb een schoonzus die hoogzwanger is en elk moment kan bevallen en een vriendin van mijn mams ( die ik dus ook ken ) is nu iets van 16 weken zwanger .
    Maar dit is het dan ook wel wat betrefd de zwangere .
    Ook geen van de mannen waar ik mee werk word binnenkort vader .
    En zo ver ik weet is er niemand verder in mijn directe omgeving die met de pil is gestopt .

    Groetjes Joyce
     
  6. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Op mijn werk is er net eentje bevallen en in totaal 4 directe collega´s zijn zwanger dus ja ik ken het!
    Ik zie trouwens constant zwangere vrouwen en baby´s om de heen of dat nou op t.v of op een reclame bord is pfffff :rolleyes:
     
  7. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Mijn collega is 4 maanden ver v nummertje 3... andere 2 zijn ah klussen... en vandaag vertelde
    me iemand dat ze ook zwanger is vd eerste in
    één keer raak... Ik word er onder bedolven
    onder de dikke buiken hahaahaha !! Kan iemand
    me nog zien :D
     
  8. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hihihihi

    In 1x raak hoor ik ook steeds vaker...
    Een van mijn collega's vertelde mij dat ze na 3 weken stoppen met de pil al zwanger was!!
    Maar goed, tis voor mij niet weg gelegd.
    Dus klussen geblazen (en niet alleen voor een beeb, maar ook nog in huis hihihihihi)
     
  9. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ja ik ken het ook!!
    op mijn werk 2 met zwangerschapsverlof...1 is net terug en er zijn er oo k weer 2 zwanger!
    hier op het forum gaat het trouwens ook goed!
    ik hoop dat ik ook vlug goed nieuws mag brengen!
     
  10. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik hoop het ook voor jezelf maar natuurlijk ook voor alle andere "klussers". En ik zie dat je dit jaar gaat trouwen...dit wordt dus een spannend jaar vor jou!!
    Leuk hoor !!
     
  11. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Danielle Overgaag is toch ook zwanger en twee van het koningshuis hihi.

    Vorig jaar ben ik 10 juni getrouwd en Sylvie Meis ook en nu zijn we ook gelijk zwanger, wel heel toevallig ;) Alleen is zij volgens mij 2 weken verder dan mij.
     
  12. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Mijn beste vriendin net een kleine 2 mnd bevallen 22
    Mijn zusje een maandje terug 20
    Mijn vriends zusje 21 bevalt als alles goed gaat in oktober
    De beste vriend van mijn vriend 2/5 mnd ook jonge stel

    En verder iedereen die ik van vroeger kende ook ,
    Kom je die tegen dikke buik of net bevallen.

    Maar ja elk jaar zo het Met DE LENTE KOLDER
    HAHAHAAHAHAHAHAHAHA :p :p

    NU WIJ MISCHIEN :oops: :( :confused:
     
  13. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Op m'n werk niet (werk alleen maar met mannen die al kinderen hebben ;) ) maar in m'n omgeving zie ik iig veel zwangeren of baby's.
    Wat we wel erg leuk vinden is dat er een beetje verschil in leeftijd zit maar niet al te veel. De oudste uit onze kring is nu bijna 2 en de jongste wordt in maart geboren.
     
  14. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Bij mij op het werk zijn er (voor zover ik weet :rolleyes: ) 3 zwanger (incl ikke :D ), en bij mij in de straat zijn er 4 zwanger, waarvan 1 ieder moment kan bevallen en 2 van mijn vriendinnen zijn zwanger! Hoezo babyboom? Hihi :) !

    Groetjes!
     
  15. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    jaaah

    ik heb het ook om me heen er zijn ook veel mensen zwanger om mij heen

    een vriendin van me is al uitgeteld die kan elk moment een kleine krijgen en een andere vriendin is in maart uitgeteld en nog eentje in mei en dan nog een in juli dus ja tis wel heel dicht bij allemaal ik hoop ook dat ik binnenkort met ze mee kan doen :D
     

Deel Deze Pagina