Hallo. Ons meisje heeft een tijdje Friso comfort gehad voor haar spugen. Omdat dit weinig tot geen effect had op het spugen zijn we op advies van het cb langzaam aan het overgaan op de standaard voeding van Friso. Nu na een week waarbij ze 5flesjes van 190 cc drinkt waarvan 2scheppen comfort beginnen de problemen. Als ik haar het flesje aanbied begint ze netjes te drinken maar dan zijn we nog niet op de helft en wordt ze heel onrustig. Ze beweegt alle kanten op met haar hoofdje en duwt met haar tongetje de speen uit haar mondje en zit met haar vingertjes in der mondje. Als ik de fles dan opnieuw wil aanbieden lijkt het of ze met haar handjes de fles van zich af wilt duwen. Ik dring dan maar niets op en laat het hierbij. Er zit dan nog 90 a 100 cc in haar flesje. En dan kan ze er de ene keer wel 4 uur mee doen maar het gebeurt ook dat ze na 3uur weer honger heeft. Is dit nu een sprongetje of doe ik zelf iets verkeerd Groetjes
Hallo, Het kan heel goed een sprongetje zijn. Aan de andere kant kan het helemaal geen kwaad om de Comfort te mengen met de Extra. Misschien vindt je dochtertje de dikkere voeding iets lekkerder om te drinken. Je kunt misschien een tijdje 3 om 3 schepjes aanhouden, en kijken of dat beter gaat. Groeten eveline