Na de geboorte meteen laten vasthouden door schoonouders

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Bambi2011, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik heb het zelf gehad met mijn opa en oma van mijn vaders kant. Ik heb niets met ze, ze hebben me jaren lang links laten liggen nadat mijn ouders gescheiden zijn.

Jens is op woensdag geboren en op zondag zijn ze geweest. Het liefst had ik ze Jens niet gegeven, maar op een gegeven moment werd hij wakker, dus kwam er niet onderuit.
    Ik heb ze hem gegeven en ben buiten gaan roken, kon er niet naar kijken.
    Maar ik vond dat ik het niet kon maken om te weigeren, het is wél hun achterkleinkind.

2. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn oma (de liefste die ik me maar kan wensen!) was eigenlijk niet eens blij dat ik kwam! (de moeder van mijn moeder) liep ze met mijn moeder hoogzwanger op de markt werd mijn moeder gefeliciteerd zegt ze met droge ogen "ja van mij had het niet gehoeven".

Zij vind ook dat je hoort te trouwen voor er kinderen komen. Maar ben ik even blij dat het niet de moeder van pa was en mijn moeder dezelfde gedachtegang heeft als jij.. Want anders had ik een hele bijzondere band misgelopen! Want echt ze is als een tweede moeder voor mij geweest ook al is ze niet perfect/heeft ze andere ideeen.

Verder hoop ik dat ik niet zo eng wordt als ik sommige hier vind. Ik begrijp sommige reacties wel die niet de s ouders hun kindje willen laten vasthouden als de vader daar ook niet achterstaat. Maar moeders die de wensen van de vader blijkbaar niet zo belangrijk vinden en de eigen ouders wel hun kindje mogen vasthouden.. Bah.

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Fijn dat jij wel zon Goede bijzondere band Heb / had. Ik neem er de moeite niet meer voor & ze heeft 't voor mij verpest met die opmerking. Waarom ben je meer Waard als je trouwt? Dit is niet 't enige wat er tussen ons gebeurd is hoor. Maar is wel de druppel geweest.

Deel Deze Pagina