Ik kan het bijna niet geloven, maar heb net een zw. test gedaan en zie gewoon 2 streepjes.....ik geloof het niet ...moet vanmiddag wel even naar de dokter toe....omdat ik vannacht hele erge buikpijn heb gehad vannacht..... ik zal even mijn test in de mijn album zetten..willen jullie kijken? liefs van een onzekere diddl
Foto is niet erg groot maar zie toch duidelijk twee strepen, en een streep is een streep = zwanger Gefeliciteerd hoor!
ziet er hartstikke positief uit! misschien nog een testje bij de dokter. maar voor nu een felicitatie!
Omdat je nog voor je NOD zit, is het misschien verstandig om je ochtendurine mee te nemen. Heb je misschien een potje waarin je het kan meenemen?
Urinepotje is eventueel ook te koop bij de drogist of apotheek..of ophouden totdat je naar de dokter moet..maar kan erg ongemakkelijk zijn als je nog lang moet wachten
Nou Meis, ik zei het je al met al je positieve ovutesten! Proficiat, je bent duidelijk zwanger! Liefs, Paula
Dank je wel allemaal..... Ben sinds 3 dagen een nachtbraker geworden....kan SUPER slecht slapen en heb een hele gevoelige buik.....hij wordt dan helemaal hard.....(harde buik) is dat ook een symptoon .....mmmm gister nog bij de dokter geweest en hij heeft gecontroleerd of ik geen BBZ had ...en dat is niet het geval gelukkig maar...ben wel een beetje bang dat het nog fout gaat maar dat is ook een kans van 10 tot 30 % zegt de dokter ...we zullen zien...mijn schoonzus is ook zwanger en in Juli uitgerekend...grappig he....niemand weet het nog bij ons.......