Hoi Dames, Ik had dit topic ook bij zwanger worden geplaatst maar ik denk dat jullie er waarschijnlijk meer ervaring mee hebben. Ik had een kuur Provera meegekregen van 10mg voor 10 dagen. Nu heb ik maar 9 dagen geslikt omdat ik de laatste dag vergeten was. Ik had verkeerd geteld en dacht toen dat de 10 dagen er al op zaten. Is het erg als je de laatste pil vergeet? Ik zit nu op dag 3 en ben nog niet ongesteld. De vorige keer dat ik Provera gebruikte werd ik op dag 3 ongesteld.
Nee hoor, ik denk het niet. Sommige meiden krijgen een kuur 7 dagen, anderen weer van 12. Bij mij wisselt het steeds, dan weer 10 dagen, dan weer 7. Hoop dat je snel ongi wordt, maar ook dat kan steeds verschillen!
Dat maakt niet zoveel uit, hoor. Zoals Krullie al zegt, kun je ook een kuur van zeven dagen voorgeschreven krijgen. Dus die ene dag maakt niets uit. Het kan wat langer duren voordat je ongesteld wordt, dat hoeft niet elke keer op dezelfde dag te zijn. Bij mij was het meestal op de vijfde dag na het stoppen, maar ik heb het ook wel eens eerder of later gehad. Het kan soms wel een week duren voordat je ongesteld wordt, dus nog even afwachten.