Mijn Zoontje wordt maandag 2 en ik had net me trui omhoog en hij zag me buik. En Toen wees hij naar me buik en zei: Baby. We zijn al bezig vanaf Juni 2006. Kunnen kinderen dit aan voelen of niet? Rare vraag misschien.
nou ik zat de dikke buiken foto's te bekijken en toen zei me zoon van bijna 6 mam jij hebt ook een baby in je buik! dus ik vroeg hoe weet jij dat dan zegt ie dat weet ik gewoon! punt meer kreeg ik er niet uit tja of ze het aanvoelen ik weet het niet ik weet alleen dat mijn zoon vorig jaar in de viskom keek en zei mam er is een vis dood dus ik kijken maar ze zwommen alle drie nog vrolijk rond en wat denk je de volgende dag was er een dood! dus tja of ze het aanvoelen het kan maar kan ook het kinderlijke onwetenheid zijn
Een collega van mij had dit precies het zelfde. En ze bleek inderdaad zwanger te zijn. Schijnbaar kunnen kinderen dit aanvoelen. Maar of het nu puur toeval is?! Succes
Bedankt voor jullie snelle reactie. Stiekem hoop ik dat hij gelijk heeft. En zo niet dan heeft het zo moeten zijn. maar hij is bijna 2 en dan al mama baby. En iedere keer als ik me trui om hoog doe zegt hij dat. En rastagirl ik zie dat jij over 1 dag kan testen. Ik zal voor je duimen. Laat het me even weten?
dat klopt en ik laat het je weten en stiekem hoop ik ook dat mijn zoon gelijk heeft gezien me buik soepel is en op al paar dagen opgezwollen en normaal hard voor nod maar ik ben bang voor teleurstelling
de dochter van mijn vriendin zei het ook tegen mij toen ze naast me stond!Ze wreef over mijn buik en zei ja,je krijgt een baby he! Was toen die maand idd zwanger!Krijg nog kippevel als ik eraan denk!ga nu ook gewoon niet meer testen maar ga gewoon naast haar staan haha liefs
hoi Denk zeker wel dat ze het aanvoelen rick is dan al wel 5 maar die zei tegen mij mama je hebt een baby in de buik en dat zei hij 2 dagen voor mijn ongi en hij had helemaal gelijk
Het zijn wel leuke en positieve reacties. Bedank het geeft me een heel kleine beetje hoop. En toch ook weer niet. Ik ging net naar de wc en ik veegde me af. en er zat heel helder rood bij het was net of ik een wondje had net als je je in je vinger hebt gesneden. Er zat ook geen slijm bij.
mogen we die kinderen niet even lenen ? scheelt weer een hoop zwangerschaps testen kopen. wist niet dat kinderen dat konden aanvoelen wist het wel van dieren.
hahadat zou eens wat zijn he!Kids op de trein ,rugzakje met eten bij zich en hop naar Sonja! en ookal zegt het kind het dan nog ga je telkens testen hoor heb bij mijn zwangerschap wel 9 keer getest liefs en ik hoop dat het snel raak bij je is meis!
Brecht (de oudste) zei enkele dagen voor ik overtijd was dat hij gedroomd had dat er een baby in mijn buik zat, ook Aaron-Rinthe (de jongste) zei dat we een baby gingen krijgen. En beiden wisten ze het dus niet van elkaar. Raar... Ze waren ook erg aanhankelijk de eerste weken, dus die hadden het door. Vraag me af hoe ze dat doen! En ik en m'n bijgeloof Kinderen en dieren hebben zo iets in zich, kan ik moeilijk beschrijven en het is creepy! De oudste was al een tijdje bezig over een meneer die aan z'n bed kwam zitten of staan, met een kleine snor en die 'tekeningen' op z'n armen had en bloed op z'n hoofd. Ik beginnen rondvragen aan de buren of hier ooit iemand had gewoond die er zo uit zag, en wat bleek? Die man bleek ooit te hebben bestaan, had tattoo's op z'n armen (vandaar de tekeningen), heeft in ons huis gewoond en zelfmoord gepleegd (kogel door z'n hoofd) in de kamer waar m'n kids slapen! Nouja, sliepen, heb onmiddellijk de meubels verhuisd zodat ik daar nu slaap, en Brecht klaagt sindsdien niet meer over die meneer aan z'n bed. Ook kunnen de katten ineens naar een plaats zitten kijken en zelfs hun haren overeind zetten en zelfs blazen, zonder dat ik iets zie. Iemand zei me dat ze dan die meneer zien of aanvoelen. Blij dat ik in december verhuis! Heb nu overal dromenvangers gehangen, schijnt dat die de 'geesten' in bedwang houden en het kwade in die 'geesten' verdringen. Ik blijf het raar vinden, maar kinderen en dieren moeten toch iets 'helderziends' in zich hebben, kan niet anders.
ik ben lerares van groep 8 en van de week toen ik even naar het toilet was barstte een discussie los tussen de kinderen, ik moest wel vaak naar de wc dus waarschijnlijk was juf zwanger... hoe komen ze erop? ik ben niet echt dik, heb een platte buik, en ga in principe nooooit onder de les naar het toilet....
Mijn nichtje zei een tijdje gelden tegen mijn schoonzus dat ik ook een moeder ga worden, hopelijk heeft ze gelijk !
Nou omdat mijn zoontje bijna 2 wordt. is dat niet te jong om dat te zeggen. mama baby. En naar me buik wijzen. Omdat ik lees dat die andere kinderen 5 of 6 jaar zijn.