Ik ben nu ongeveer 4,5 weken zwanger en heb net als mijn vorige zwangerschap weer last van lage rug- en buikpijn. Het voelt echt als menstruatiepijn. Dit had ik tijdens mijn vorige zw.schap ook en dit bleek een bbz. Ik maak me dus ernstige zorgen dat het weer helemaal mis is. Weet iemand of deze pijn ook kan horen bij een normale (gezonde) zwangerschap??
Menstruatiepijn wordt door heel veel vrouwen gevoeld de eerste periode van de zwangerschap. Ik voelde het zelfs tot aan het eind bij mijn vorige zwangerschap. Kom je niet in aanmerking voor een vroege echo ivm je eerdere bbm-zwschap?
rond de 6 weken krijg ik een echo dus moet nog een week tot 1.5 wachten.. fijn om te horen dat het niet perse fout hoeft te zijn.. dank je!
Ik heb ook bijna dagelijks een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Het schijnt erbij te horen. Ik zou als ik jou was wel een vroege echo aanvragen, in verband met je achtergrond.
ik heb idd ook een ongikramp gevoel in me buik alleen het zit veel lager als bij een echte ongi. Ook veel steekjes in me vagina
Ik had ook bij mijn zwangerschappen last van lage buikpijn en lage rugpijn...Dit duurde bij mij ook een aantal weken. Probeer (hoe moeilijk dat ook is) positief te blijven.. Ik heb een kennis die ook eerst een bbz had bij haar eerste zwangerschap en een paar maand later was ze weer zwanger..nu ondertussen is haar dochter al een aantal maanden oud.. Zal voor je duimen!
Het kan helaas beide kanten opgaan. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik het ook, bij mijn tweede, bleek dit te duiden op een miskraam. Hoop dat alles goed gaat meis! Heel veel succes en niet te veel stressen!
Ik had dit ook. Erge rugpijn en buikpijn. En ik ben rug patient dus ik adcht Neeeh niet nu al. Maar dit is weer weg getrokken. Misschien een nasleep van hormonen van de eisprong. Want normaal heb ik dit rond de eisprong tot aan menstruatie. Je hoeft je niet gelijk zorgen te maken hoor. Maar als je het niet vertrouwd en omdat je het in je verleden hebt meegemaakt dan moet je het gewoon vragen. Dat is echt neit zo gek hoor.
bedankt voor alle antwoorden.. ik krijg volgende week dinsdag een echo dus nog even een weekje afwachten...