Na de schoenen, nu de stropdas

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Mijn man had een donker pak en zijn overhemd was gebroken wit, net als zijn 'stropdas'. 't Was niet echt en stropdas trouwens, meer een soort sjaaltje met knoop.
    't Stond bij hem prachtig, zeker icm het donkere pak.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ivoor/creme/beige moet je inderdaad nooit combineren met wit, maar altijd met dezelfde tint. Anders lijkt het een hele vieze gele kleur.

Ik zou voor een gekleurde stropdas gaan. Mijn man had een donkerblauw pak en een stropdas met donkerblauw en een beetje paars-fuchsia. Die kleur hebben we laten terug komen in mijn boeket en make-up.

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Wat als ik nou zou zoeken naar lichtblauwe bloemetjes voor in mijn boeket. Dat is toch ook mooi? Dan kan hij wel een lichtblauw stropdas nemen :)

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Mijn man had ivoor overhemd en een ivoor met glans bewerkte stropdas. Ook de ivoor schoenen en riem.

Stond echt super mooi, hoorde gewoon zo.. Stof doet ook veel.. Maar wat adviseert de zaak waar hij kocht? Mijn man heeft gekocht bij roka en die is echt super geholpen en geadviseerd. Ik had een stijlvolle en moderne sexy man op mijn bruiloft :)

5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ivoor op wit.... niet zo'n fan van. Maar wit op wit kan best, Google maar eens op afbeeldingen met de zoekterm 'witte stropdas'. Vooral met een werkje erin kan het heel goed. En wat Wendy zegt: stif doet zoveel... Ik vind wit-wit wel mooi.

Het is geen must om de kleur van je jurk of boeket in het de kleding van je man terug te laten komen hoor. Persoonlijk vind ik het belangrijker dat een man een smaakvolle combinatie aan heeft dan dat de stropdas de kleur heeft van de jurk of het boeket.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Wat ik heel mooi vind, is een das in dezelfde kleur als het overhemd, of iets wat echt afsteekt.
    Absoluut géén ivoor op wit. Dus of een witte das op een wit overhemd, of een ivoorkleurige das op ivoorkleurig overhemd. Of een knalroze of paarse das.
    Blauw is te saai erbij, het pak is al blauw. Rood te cliché (dan lijkt hij net een zakenman of politicus die daadkracht wil uitstralen). Iets anders wat er uit springt is wel mooi. Daarom roze, of paars, of misschien limegroen.

Deel Deze Pagina