cyclus in de war na miskraam ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door siske, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siske

siske Lid

22 okt 2009
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 12 feb een miskraam gehad .
    23 maart hcg uit bloed .
    6 april ongi geworden .
    ik dacht weer een normale cyclus te hebben maar niet dus.
    ik zit nu op dag 44 en nog steeds geen ongi helaas .
    heb wel vorige week maandag ,dinsdag ,woendag veel slijm gehad dikke klodders bah en mijn baarmoeder mond stond open .
    zal dit een eisprong geweest kunnen zijn ???
    ik zelf denk van wel .
    nu moet ik maar gewoon afwachten maar ik ben het zo erg zat .
    ik vind het heel erg dat mijn lichmaam of nou ja mijn cyclus in de war is .
    ik loop elke dag het internet af te zoeken naar soort gelijke verhalen van vrouwen die hier ook last van hebben gehad .
    maar vind niet echt veel .
    wie heeft dit nog meer mee gemaakt dat je cyclus in de war was na een miskraam ???
    gr siske

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Het kan idd even duren voordat je cyclus goed op gang komt na een mk. Bij de een is deze weer gelijk op gang en bij de andere duurt het 6 weken ofzo. Je zult nog even geduld moeten hebben, ben ik bang. Alhoewel nog een weekje als het idd je eisprong is geweest vorige week. Sterkte met wachten.

3. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hoi,

Mijn cyclus is ook niet wat het wezen moet. Mijn cyclussen zijn nu allemaal heel lang geweest. Van 35 dagen tot 45 dagen. Heel irritant!
    Hopelijk trekt het snel bij!
    Sterkte ermee!

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    heb je al negatief getest dan?
    En hoe weet je of je baarmoedermond openstaat? Ik dacht dat je dat zelf niet kan voelen/zien/merken??

Ik ben nog in afwachting van ongi na curretage 26 april. Bij mij testen ze geen hcg, ze kijken 2 juni met een inwendige echo hoe het eruit ziet...

5. rosa69

rosa69 Lid

14 dec 2008
    22
    0
    0
    manegehouder
    Heerde
    Ik heb voor jaar augustus een curretage gehad en mijn cycles kwam in eind november pas op gang. Ik wil er wel bij vertellen dat ik 40 jaar ben en na mate je ouder word het ook langer kan duren. Mijn cyclus is nu elke 28 dagen. En hoop elke maand dat ik zwanger ben, maar tot nu toe nog steeds geen resultaat. Misschien nu.

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Je cyclus kan goed in de war zijn na een MK, bij mijn 3 miskramen was mijn cylus echt helemaal van de kaart en kwam na 3 maanden ongeveer weer een beetje regelmaat in.

7. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook bij mij is mijn cyclus na de miskraam helemaal van slag. ik had altijd een mooie cyclus van 28 dagen, daar kon ik de klok op gelijk zetten. maar nu een paar keer 33 dagen en afgelopen keer ineens maar 23 dagen, dus ook bij mij is hij van het padje af. Erg genoeg!! ik voel ook totaal mijn eisprong niet en ook met tempen heb ik deze nog niet kunnen vinden.
    frusterend he?

groetjes sannie

8. lindje82

lindje82 Lid

30 dec 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik probeer na een miskraam weer zwanger te worden. Valt niet mee...
    Ik heb in de 3e week van februari een miskraam gehad. Ben inmiddels 2x ongesteld geweest. Steeds een cyclus van 31 dagen. Dat is wel regelmatig dus.. Moet wel zeggen dat we sinds vorige maand de draad pas weer opgepakt hebben. Eerst even alles laten bezinken...
    Vandaag is mijn NOD-dag. Net getest, maar helaas.... Een tegenvaller.

Deel Deze Pagina