Volgens de folder van Jysk Het zijn ook aanbiedingen die vanaf 9 mei ingaan, dus het is geen foutje! Zullen ze zich bij de Jysk nou zo vergist hebben, of maken ze er gewoon expres zoiets van? Ik vraag het me echt af
valt moederdag in belgie niet anders? en is jysk niet een filiaal uit een ander land? zou zomaar kunnen....maar lijkt me wel slordig hoor!
Nouja, een drukfout, het zijn de folders van volgende week, voor deze zondag kun je die aanbiedingen niet kopen.. Daarom leek het me dus geen 'per ongeluk' foutje Moederdag wordt gevierd ter ere van het moederschap. In Nederland, België en vele andere landen valt Moederdag op de tweede zondag in mei. In de omgeving van Antwerpen wordt Moederdag op 15 augustus (Onze-Lieve-Vrouw Hemelvaart, Sainte- Marie of Moederkesdag) gevierd, sinds 1913. Dat is het dus ook niet.. Vond het zo raar!
18 mei ben ik jarig dus voor mij wel een beetje moederdag maar denk niet dat de Jysk het voor mij heeft gedaan...
ow dat is voor de herkansing! voor alle mannen (en vrouwen) die vergeten dat het morgen is! "ja ma, maar kijk! hier staat:18mei! dus ik ben niet te laat!"
18 mei valt niet eens op een zondag, dus dat is een big mistake! Gaan zij ff zitten balen dat ze al die moederdagzooi aan de straatstenen niet meer kwijtraken!
In Engeland is moederdag in maart.........Mijn zusje woont daar en koopt dan altijd een kaart voor onze moeder. En dan heb ik deze week haar nog er aan herinnerd dat moederdag deze week is! hahahaha
moederdag is in Belgie ook op 8 mei.. Alleen de vaderdag valt in Belgie op 12 juni, de 2de zondag van juni en in Nederland de 3de zondag van juni..
Ze hebben vast per ongeluk de 1 voor de 8 gezet... Hier in FR moet ik nog wachten tot de 29e. En dan nog maar eens zien of manlief het niet vergeten is