Na de uitgerekende datum.... wat dan?

Discussie in 'De bevalling' gestart door bizziebee, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bizziebee

bizziebee Lid

13 mrt 2010
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend gestript (bah, niet fijn), maar tot nu toe nog erg weinig reactie. Morgen dus gyn maar afwachten, maar kreeg van de vk wel het idee dat we heel erg sterk moeten inzetten op inleiden, want anders tillen ze het zeker over de kerst heen.

2. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier met 40+3 gestript door de VK, toen had ik 1 a 2 cm en zag het er gunstig uit. Mag ook wel na weken van voorweeen. Maar er gebeurde niets. Toen met 40+5 begonnen s ochtends vroeg de weeen en werd 5 uur later mijn dochter geboren. Volgens de VK kon dit niet meer door het strippen komen trouwens. Ik zou anders die dag nog een keer gestript worden, als dat niet hielp zou ik met 41+2 ingeleid worden (na het weekend). Ze leiden hier sowieso met ongeveer 41 weken in als het kan en strippen niets heeft gedaan, ivm risico op te lang laten zitten, vermindering kwaliteit placenta etc.

Hoop dat inmiddels je kindje er is meid!

3. bizziebee

bizziebee Lid

13 mrt 2010
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog net voor kerst (23 dec) hebben wij een mooie dochter mogen krijgen.... Gelukkig zonder inleiding spontaan bevallen. Wel een zware bevalling, maar inmiddels ligt ons snoepje naast me heerlijk te slapen... dat maakt heeel veel goed!

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Gefeliciteerd! :D Geniet lekker van je kleine meid

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0