na de zwangerschap ervaring met fraxel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sitara, 3 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    Hallo mensen

ben nu bijna 30 weken zwanger en hoewel alles goed gaat tot nog toe, heb ik al lelijke striemen op mij heupen en billen, ik hoop dat het hierbij blijft, en besef wel dat ik er iets moois voor ind e plaats krijf, maar vindt het toch moeilijk om in de spiegel te kijken en te beseffen dat dat van vroeger nooit meer terug komt en dat die striemen ook nooit meer weggaan :s

vooram de laatste tijd heb ik het er erg moeilijk mee.
    nA wat opzoekwerk op het internet vond ik een behndeling die fraxel noemde

heeft iemand van jullie er ervaring mee? wat kan ik ervan verwachten mocht i beslissen van het te proberen na de bevalling?

alvast bedankt

2. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    niemand?

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

wat is dat voor een behandeling dan??

4. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    het schijnt iets met een laserbehandeling om echt opvallende striemen te verminderen van kleur en kleine zelfs bijna onzichtbaar te maken (lukt bij ene persoon beter dan bij andere)

meer weet ik ook niet en er is niet zoveel info over te vinden op het internet

denk dat ik morgen eens informeer bij mijn huisarts

xxx

wat doen jullie dan aan jullie striemen (als je er hebt?)
    of laat je het voor wat het is?
    hebben jullie daar dan gn moeite mee?

of stel ik nu domme vragen?
    :oops:

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooo, nou ja, ik ken het niet! Mss andere meiden wel...

Ik heb geen striemen.... dus ik heb geen idee hoe het 'voelt' dat wel te hebben en hoe ik daar dan tegenover zou staan. Ik heb niets speciaals gedaan, behalve lekker invetten na het douchen en veel scrubben. Maar of dat geholpen heeft... dat weet je toch niet....

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Ik ken het niet eerlijk gezegd.

Tja, ik heb wel striemen. Op mijn borsten en benen vooral. Ik vind het wel jammer, maar neem het voor lief omdat ik er zoiets moois voor terug heb gekregen. Ze worden vanzelf wel lichter.

7. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb er ook nog nooit van gehoord, vraag me ook af of dat zinvol is. Striemen worden vanzelf lichter dus om ze nou lichter te laten maken met een laserbehandeling...kwee nie.
    Heb zelf voornamelijk striemen op mijn heupen ach ja, ik wist dat het kon gebeuren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik misschien wel wat zou gaan ondernemen als ik striemen op mijn buik had gehad...maar wat dan.....dat zou ik niet weten.

Deel Deze Pagina