Ik zit stiekem al af te tellen voor de bevalling Natuurlijk om mijn kindje eindelijk in me armen te hebben maar ook weer de dingen kunnen doen wat ik en me vriend erg leuk vinden. Zo wacht ik ook af waarneer ik weer kan paintballen, helemaal gek zijn ik en me vriend erop. En karten!!! lekker karren en slippen maar ook om weer eens lekker flink te stappen, ben nooit een stapper maar zo af en toe wil ik lekker los gaan. Zo ging ik weer een keertje stappen na zo 2 jaar en ben helemaal los gegaan, aardig wat drank op maar wel met maten omdat ik wel voorzichtig ben, Helaas wist ik niet dat ik zwanger was dus slechte start. Trauma aan stappen? haha Heb er al helemaal zin in om weer lekker gek te doen! Wat willen jullie zo snel mogelijk weer gaan doen? hobby's ect.
Hoewel ik ook niet echt zo'n stapper ben, zou ik wel erg graag weer eens willen gaan stappen!! Hoop dat ik ook weer eens snel kan gaan shoppen (hihi), nu gaat dat absoluut niet met me bekken en ben ik te snel moe. Dus het is nu heel gericht 1 winkel in en uit en dan kan ik al niet meer van de pijn.. Ik denk wel dat het wel ff gaat duren eer ik me weer helemaal goed voel, maar je weet nooit!
Gewoon weer op de fiets stappen boodschappen doen en keken uit eten. En dagje uit. Normaal gaan we iedere maand wel weg maar dat is nu al 5 maanden niets omdat ik door bi niet veel kan lopen
Had ook zoooooveel dingen maar bleef zitten met extreme BI Nu bijna 1, 5 jaar verder ben ik toch kunnen beginnen met mijn lijstje afwerken hihi
Ik hoop ook wat meer energie te krijgen en minder last van BI. Gewoon lekker alles weer kunnen doen, werken, wandelen, shoppen, dag door het pretpark lopen enz. Gewoon de gewone dingen haha. Kan die dingen nog wel, maar wel een heel stuk beperkter.
oooh leukker iets met mn gezin doen... een dagje pretpark oid. door de bekkenpijn kan ik nu amper van mn huis naar de auto lopen..dus een pretpark is niet te doen.. ik tel de dagen af hoor!
Een biertje drinken tijdens het eten van een (medium gebakken) biefstuk Ik vind het echt heeeeeeerlijk en super bijzonder om zwanger te zijn, maar dit mis ik toch wel. Ach ja, ik overleef het wel zonder hoor, maar nu het mooie weer er (hopelijk) aankomt, mis ik de lekkere zomerbiertjes wel Gelukkig is de Wieckse Witte 0.0% semi te pruimen...
Na een zwangerschap die de laatste 2 maanden vooral uit op bed liggen in het ziekenhuis met weeenremmers bestond, wilde ik vooral alleen maar met zijn viertjes lekker thuis zijn. Lekker eten weer eten, mijn oudste weer dicht bij me hebben. En ik had totaal de behoefte niet om iets uithuizigs te doen. Dat komt nu eigenlijk pas weer en nu ga ik af en toe weer een rondje op mn paard doen. Had ook na de bevalling nog erge BI en was blij dat ik mijn gezinnetje/huishouden draaiende kon houden. Maar dat was ook echt wat ik het liefste deed en doe..heerlijk met mijn kinderen. Klinkt vast heel dom en raar, maar overdag wil ik alleen maar met mijn kids bezig zijn. Savonds is tijd voor mijn paard. Als ze wakker zijn wil ik gewoon leuke dingen met ze doen. En dan spelen we samen een spelletje of kijken een mooie film thuis, want ik wil niet savonds weg en oppas inschakelen. Ik wil zelf bij ze zijn.....
normaal uit je bed te kunnen stappen en normaal te kunnen bukken! maar ook weer energie te krijgen en de dagelijkse dingen weer op te pakken...
Ik ben ook echt aan het aftellen, vooral omdat ik gruwelijk ongeduldig ben en nu al helemaal nadat we de pretecho hebben gehad en ik l een glimp van ons manneke heb gezien. Kan niet wachten om hem aan iedereen te showen Maar zal ook blij zijn als ik mijn lichaam weer een beetje terug heb. Ook veel last van bi en incontinentie (al vanaf 9e week). Oh en biefstuk, sushi & filet american hihi
Ik wil lekker sushi eten, m'n teennagels lakken Naar een leuke musical, en een lekkere massage ( kan nu niet meer plat op m'n buik liggen, hihi )
Eerst krijg ik 3 bruine pistoletjes met filet american en 4 blikjes bull it van mijn man !!! Daarna wil ik graag naar een pretpark en in achtbanen en alles waar ik nu niet in mag
ik kijk ernaar uit om sushi te eten met een wijntje erbij. en een italiaanse bol met filet american. en om een dagje dierentuin te kunnen doen met de kinderen, lukt nu niet meer om zover te lopen.
Ik ben bang dat mijn zwangerschap nooit meer voorbij gaat Maar mocht ik geluk hebben en de babies worden uiteindelijk wel geboren, dan ga ik mn eigen teennagels knippen en wandelen!! Met de babies en de hond. Nu beweeg ik mezelf voort, echt lopen is het niet. Gelukkig alleen omdat ik een zware buik heb, geen bi oid. En ik ga weer eens rode wijn drinken en paardrijden En solliciteren en werken. En ik ga van de kindjes genieten
Ik wil een halve kilo rauwe coquilles eten, biefstuk en sushi. Een lekkere pint drinken in het zonnetje, en keihard crossen met mijn paard.. Gewoon mijn lijf weer terug, en kunnen lopen zonder pijn.. En natuurlijk genieten van mijn nieuwe gezinnetje.
Op mijn buik slapen! Filet amercain eten, hmmmmmmmmm. Mojito drinken op een terras.. 5 meter lopen zonder half dood te zijn
Precies de dingen die ik weer wil eten na de bevalling, eerst een broodje filet americain, thuis een lekkere biefstuk medium en een tijdje later lekker sushi gaan eten met mijn schoonzus En zodra het kan en het weer ervoor is lekker erop uit met z'n viertjes, dagje dierenpark ofzo. Loop al jaren met BI (helaas scheef bekken) en fibro, ik hoop dat het mee gaat vallen en dat ik er deze keer wat sneller boven op met mijn lichaam.