Jeetje, hier is het ook al zo spannend! Hoe kun je nu gaan douchen?!?!?!?!?!?!?!?!? Zoals Elmo al zei, TESTEN! Toi, toi, toi!
Ahhhhhh wat spannend hier!!! Mijn duimen draaien overuren... Ben benieuwd! Succes met testen! Hoe hou je het vol!
Die man van jou is inmiddels wel thuis toch? Hoop dat jullie een feestje aan het bouwen zijn en een paar telefoontjes aan het plegen zijn
En... is de kinderchampagne al open? Ik ben nieuwsgierig naar de uitslag meid! Ik hoop dat ie knalpositief is! Liefs, Josien
Daaaaaaaar ben ik! Nou komtie: manlief was lekker vroeg thuis en na het eten durfde we te testen. We hebben getest met Clearblue digitaal.... En binnen 1 minuut stond er..... ZWANGER! Wij met spoed naar de AH en apotheek om nog wat testen te halen. Ondertussen veel gedronken... Thuisgekomen een predictor test gedaan..En geen tweede streepje.. (Heb ik teveel gedronken??Urine was erg licht) Nu nog een keer geplast en wachten totdat ik weer moet.. en dat de urine wat donkerder is pfffffff IK WORD GEK!!!
Yustin, van harte!!!!!!!!!! En een digitale geeft echt niet zomaar zwanger aan hoor!!!! Die streepjestesten zijn altijd wat vager, dus ga het gewoon lekker vieren! Geniet ervan! Liefs Loesie
Positief is positief toch? Het is natuurlijk nog pril maar hij zegt niet zomaar zwanger hoor! Je hebt hCG in je urine. Morgen nog een testje en je zal zien dat er weer twee streepjes staan! Alvast voorzichtig gefeliciteerd meid! Elmo
Mja hoe kan het dan dat de één zwanger aan geeft en de ander geen twee streepjes laat zien?? pfff heb ik weer hihi
ow meid je maakt het wel spannend hoor, maar ik denk dat je hartstikke zwanger bent! dus gefeliciteerd!
Hoop echt voor jullie dat jullie van de eerste test uit mogen gaan! Anders morgenvroeg nog eens met ochtendurine testen? Alvast een voorzichtige felicitatie!
ik denk dat die 2de test je teveel had gedronken hoor, want die test van de CB geeft écht niet zomaar zwanger aan!
Jezus, hier ook al positief nieuws! GEFELICITEERD!!! En je hebt gewoon te veel gedronken hoor!!! Ik denk dat ik gek wordt met al die zwangeren deze week. Wat hangt er in de lucht?!?!