Wauw meid wat een goed nieuws! Volgens mij heb je inderdaad wat teveel gedronken voor die tweede test. Je kan een nieuwe test het beste morgenvroeg met geconcentreerde ochtendurine doen. Maar vooralsnog durf ik die proficiat wel aan hoor ! Groetjes, Josien
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH Justin gefeliciteerd!!! Geweldig geniet ervan ook een juni 2010 mama?
Aaaagh meiden ben zoo blij nog steeds kan ik het niet geloven... Banner is idd gelukt.. ben benieuwd wat nou de uitgerekende datum is.. Eerste dag laatste ongi was 8 sept, punctie 21 sep en tp was 23 sep xxxx
De punctie staat voor eisprong. Bij de punctie tel je dus 2 wk op (die 2 krijgt iedereen cadeau) en dan reken je 40 weken verder. Dus 38 wk vanaf de punctie
Thanks voor jullie hulp! Ik kom uit op 15 juni Heb net gebeld naar de ivfafdeling en woensdag de21ste hebben we een echo.. Als het goed is is dan hartactiviteit te zien!! ik hooooooop het! Bright, jij ook supergefeliciteerd xx
hihi jaaah het is zeker spannend allemaal. Weet ook echt niet meer waar ik het zoeken moet van de zenuwen. ben zo bang dat ik toch nog ongi word of dat er iets mis gaat. xxx
Thanx meiden Denk dat iedereen daar last van heeft hoor. Ben blij dat ik aan het werk ben, dan gaan de dagen sneller. Alleen nu heb ik de aankomende twee weken vakantie. Wat zal het lang duren voordat het 22 oktober is haha Liefs