Hallo dames.. Heb deze maand voor de eerste keer getemperatuurd. Hierbij: 28-09 / 36.5 / 10 cd 29-09 / 36.5 / 11 cd 30-09 / 36.2 / 12 cd 01-10 / 36.4 / 13 cd 02-10 / 36.3 / 14 cd 03-10 / 36.0 / 15 cd 04-10 / 36.4 / 16 cd 05-10 / 35.8 / 17 cd 06-10 / 36.3 / 18 cd Wanneer zou mijn ei gesprongen zijn? Voelde me op 03-10 grieperig.. Verstopte neus & beetje keelpijn. Dag daarna was het al ver voorbij. Kan het zijn dat daardoor ei niet gesprongen is en daardoor paar dagen is uitgesteld? Heb namelijk op 05-10 een hele lage lichaamstemperatuur. Had ergens gelezen dat verkoudheid je eisprong kan beinvloeden en kan laten uitstellen. Of kan het zijn dat ik juist door de eisprong me grieperig voelde? Begrijp er niks van haha Ik temp elke dag op hetzelfde tijdstip. Xxxx
Ik zie geen stijging van 0.2-0.5 graden die minimaal 3 dagen aanhoudt. Misschien kan je hem in FF zetten, dan is het beter zichtbaar. Ip geeft FF zelf ook aan wanneer de eisprong geweest is.
Er zit nog geen eisprong in je kaartje. Wellicht is hij op 5-6 okt gesprongen en is je temp vanaf vandaag omhoog gegaan. Gezien je tempkaartje moet jouw temp boven de 36.6 uitkomen om een eisprong te hebben gehad
Vanochtend tempte ik 36.5. Ik temp niet rectaal oeps maakt dat heel veel uit?? Heb op internet gelezen dat je er 0,5 bovenop moet doen en dat het dan ook wel klopt
Oké bedankt hihi. Ik temp voor de eerste keer (wilde proberen of het moeilijk is om steeds op t zelfde tijdstip te tempen) Maar heb dan nog een vraagje.. Kan je ongesteld worden zonder eisprong? Heb een redelijk regelmatige cyclus. (Zie handtekening)
Idd elke dag om het zelfde tijdstip rectaal tempen. Volgens mijn gyn kan je een menstruatie hebben zonder eisprong. Succes met tempen. Maar de meiden op het temperatuurkaartje forum kunnen je alles vertellen over het tempen!