Hallo! Ik ben Melissa en ik ben 31 jaar en voor de eerste keer zwanger. Helemaal blij en het was raak in de 3e ronde. Ik heb 5 dagen voor mijn NOD positief getest, zijn er mensen die dat ook hadden en nog steeds zwanger zijn? Liefs Melissa
Gefeliciteerd! Ik testte pas twee dagen na NOD omdat ik niks voelde en het niet verwacht had dus kan je daar helaas geen antwoord op geven. Wel toevallig.. Ook ik ben 31 jaar, 1e kindje en ook de 3e ronde raak! Geniet ervan!
Gefeliciteerd! Ik dacht dat ik op nod getest had (uitgaande van de 2 maanden ervoor) maar bleek later 4 dagen voor nod te zijn. en alles goed gegaan.
@woezelpip wat toevallig!! Wanneer ben je uitgerekend. Vind je het ook zo spannend? @Ellen. Ik hoorde ook wel eens negatieve berichten als je vroeg test. Maar als ik jou verhaal hoor word ik weer blij! Morgen afspraak met de huisarts. Spannend! Liefs Melissa
Inderdaad toevallig! Ben 17 juni uitgerekend.. Jij? En ja, vind het heel spannend.. Wanneer mag je naar de verloskundige?
gefeliciteerd iedereen! degene die 6 a 7 dagen voor nod getest hadden, voelde jullie ook echt iets of was het puur uit nieuwsgierigheid die test?
Gefeliciteerd!!! Hier 4 dagen voor NOD posi getest! Em kijk eens naar mijn banner.... ze ligt nu boven in haar bedje!
Ik testte dus positief op 7 dagen voor NOD. Ik was een beetje misselijk maar verder niks. Ik was wel heel nieuwsgierig en testte miden op de dag met Kruidvat 2V5 Mijn vervelendste *klacht* tot nu toe is zere borstjes en die kreeg ik pas rond mijn NOD.
Ja hoor.... hier ook 5 dagen voor NOD positief getest bij mijn zoontje maar ook van de kleine beeb in mijn buik. En zie mijn banner!!!
5 dagen voor NOD getest....Zoontje is nu 2 jaar Had gespannen borsten, dus ging ik testen. Geniet allemaal lekker van de zwangerschap!!!!!