Ik droeg een hele hoge (bijna tot aan je borsten) stretch onderbroek. Vond het lekker zitten omdat anders alles zo flubbert En mijn kleding stond ook beter omdat het je buik wat platter maakt. Die onderbroeken had ik bij de action gekocht en ik denk dat Hema ook wel zoiets heeft.
Ik had een sluitband Louise aangeschaft, maar kreeg een keizersnee en hoewel je hem dan wel mag dragen vond ik het met de wond niet prettig zitten. Heb hem wel een paar keer gedragen toen ik de kleine zelf ging oppakken /tillen. Dan gaf het wel wat steun aan mijn buik. Nu twee weken na ks heeft het geen zin meer en voel ook de behoefte niet.
Ik wou er 1 halen maar ben dat vergeten. Heb na de bevalling gewoon een corrigerende top gedragen en dat beviel eigenlijk heel fijn.
Ik heb na mn keizersnee sluitband louise van motherwear gehad, vond dat heel fijn bij mn wond omdat ik anders echt mn buik vast moest houden bij opstaan en ik kon nog niet op mn zij liggen na de operatie. Met de band wel, heel fijn! Na een week of 2-3 niet meer nodig gehad. Bij mn natuurlijke bevalling eb ik heb niet gebruikt, ook omdat het toen hoogzomer was en omdat ik geen pijnlijke buikwond had ( Mn onderkantje daar en tegen.... )
Ik heb 2 weken lang een sluitband gedragen van Motherwear. Wat een verlichting was dat. Een dag na de bevalling meteen omgedaan en echt een heerlijk gevoel. Ik had na de bevalling een heel leeg gevoel en zo'n zielig stukje vel. Je voelt je ook heel licht op de een of andere manier. Die band hielp mij om een strakker en sterker buikgevoel te hebben. Heb hem nu weer aangeschaft.
Niks aan toe te voegen.. hier het zelfde. Heerlijk dat ding!! Zeker toen ik flubber buikje over had bij de derde. En ik vond het fijn voor mijn rug.