Ze wil liever nog geen kinderen en daaronder: ze gebruikt geen anticonceptie?!?! Sorry, maar daar zakt mijn broek van af! Snap ook niet zo goed waarom heel haar ongezonde leefstijl beschreven moet worden? Ik ben zelf ongepland zwanger door het verliezen van mijn mirena en achteraf denk ik, we hadden ook een condoom moeten gebruiken en voel ik me ergens naief en dom. Maar als ik jouw verhaal zo lees, kan het nog dommer. Wbt wel/niet zwanger zijn: mijn glazen bol is stuk, misschien doet die van haar huisarts het wel en kan ze dan ook gelijk info over anticonceptie vragen? Pfff....
Oké dan! Gaat het verder wel goed met je? Lijkt me niet nodig om op deze manier te reageren. Ts: de kans is natuurlijk aanwezig als ze geen anticonceptie gebruikt. De symptomen die je omschrijft kunnen ook een naderende menstruatie betekenen. Over een weekje nog een test doen als ze nog niet ongesteld is geworden. Groetjes, magnolia.
MamaIII: de reden dat ik de leefstijl omschreef is omdat dit misschien van invloed kon zijn. Anticonceptie niet gebruiken is inderdaad dom van haar, dat ben ik met je eens, maar daar heeft ze haar redenen voor (daarmee bedoel ik niet dat ik haar wil verdedigen want je hebt een punt). Ze is gewoon ongerust en tuurlijk hebben de forummers geen glazen bol, maar wel ervaring en misschien hebben ze iets soortgelijks meegemaakt
Wel apart, ik dacht wel hetzelfde als mamaIII en moest het ook even nalezen. Maar even serieus. Misschien even langs de ha? En anders nog een weekje wachten. En toch een goedbedoeld advies om iets van anticonceptie te gebruiken als je geen kinderen wilt
laat je niet gek maken door sommige mensen! Je komt hier voor advies en niet om afgeblaft te worden. Maar als ik haar was gewoon over tijdje test doen als ze niet ongesteld word