Grrrr... HORMOMEN!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door GelukkigeDaphne, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GelukkigeDaphne

GelukkigeDaphne Actief lid

13 jun 2012
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie dat nou ook? Sinds 2 weken kan ik overal om janken!
    Ik hoef maar een beetje zielige film te kijken en het is raak. Ben ik bezig met een box kleed maken, geeft man lief een tip en ja hoor daar gaan we weer! Het ligt niet aan hem, want vind het heerlijk dat hij mij helpt.... ik kan er gewoon niks aan doen..!

Over 2 weken ben ik jarig, heb ik van de week iedereen een uitnodiging gestuurd. Ik vier het gewoon op de dag zelf alleen dan in de avond, heb geen zin om de hele dag mensen over de vloer te hebben. Krijg ik van een goede vriendin dat ze niet kan omdat ze moet oppassen op haar nichtje, me schoonzus en zwager gaan een avondje uit, me schoonmoeder moet op hun kinderen passen en komt dus ook niet... voor de rest nog een paar die zo wel hun eigen redenen hebben om niet te kunnen komen.
    Nu wil bijna iedereen een andere dag komen om een bakkie te doen..! Ik vier toch niet voor niks die dag mijn verjaardag!!! Heb er dus echt geen zin in om later nog al die mensen die niet die dag konden komen op visite te krijgen.... Hoe ga ik ze dat nou vertellen?

Voor de rest lijk ik wel een oud wijf, ik kan niks onthouden en vergeet echt alles! Zo vervelend!

Van het weekend denk ik dat ik ons kindje voor het eerst heb gevoeld.... oww wat heerlijk..!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hahahaha tsja wat je verjaardag betreft,daar zou ik ook boos en verdrietig om worden!
    Ik zou je vriendin vragen of ze haar nichtje een uurtje mee neemt en je schoonmoeder kan toch ook Met de kinderen komen??

Emotioneel ben ik zelf ook heeeeel erg.
    Ff lekker huilen en erna denk ik weer "achja,zo erg is het niet" hahahaha

3. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meid wat vervelend! Ik heb de afgelopen week elke dag om alles gehuild echt de meest stomme dingen en wat een tranen komen er dan zeg! Gelukkig ben ik vandaag juist heel erg giechelig echt bizar maar m'n stemming is dus compleet alles (misschien een geruststelling). wat betreft je verjaardag ik zou gewoon duidelijk zijn en zeggen ik vier het dan tussen zo en zo laat en ik hoop dat jullie dan kunnen zo niet dan is het erg jammer, maar volgend jaar is er weer een verjaardag. Duidelijk genoeg denk ik en mensen moeten het er maar mee doen hoor je hebt nu genoeg aan je hoofd.

Deel Deze Pagina