concentratie problemen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bengel, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

hallo

ik begin na 18 maanden bezig zijn w.b. lijf maar zeker ook qua geest concentratie problemen te krijgen..alles wordt afgeleid naar maar 1 ding: zwanger willen worden..kan niet lang op werk met 1 ding bezig zijn..super vervelend, maar kan er niks aan doen

hebben jullie dat nu ook?/

2. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Bengel,

Ik heb dat ook!
    Ik zit op het werk ook steeds als niemand kijkt even op het forum.. erg he?

Ik ben al speciaal daarom 32 uur gaan werken, 4 dagen van half 8 tot 14 en 1 van half 8 tot half 5, omdat ik met niet kan concentreren...

Zo erg..

Dus je bent daar zeker niet alleen in, maar toch ook logisch.. we willen het ZOOOOO graag!

xxxxx

3. bengel

bengel Niet meer actief

ik werk ook 32 uur over 5dagen.. en nog kijk ik hele tijd echt erg ja :oops:

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik moet zeggen dat het wel heviger is geweest in het verleden, maar momenteel heb ik ook last van continu maar denken aan "wanneer is het onze beurt?". Concentratieproblemen heb ik niet heel hevig maar ik merk wel dat mijn interessegebied bijzonder versmald is naar 1 ding en dat is: zwangerschap en alles daaromtrent.

Echt meid, ik weet hoe je je voelt. Deze maand is onze eerste maand dat we weer een klein kansje maken na een lange periode van een schildklierfalen bij mij. Ik probeer me niet te gek te maken want de kans is nog steeds niet groot dat we zwanger worden (m.a.w.: miniscuul) maar o mijn god, wat wil ik graag....

We zitten in hetzelfde schuitje, denk ik. Laten we hier lekker tegen elkaar aan leuteren over onze diepgewortelde wens want er zijn maar weinig mensen die echt begrijpen hoe het is om zo lang te moeten wachten.

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

ppppfffffff zo herkenbaar Bengel! Wij zitten nu ook in de 18 maand. Gelukkig heb ik nog geen last van dat het echt alles beheerst, maar het zit wel 24 uur per dag in mijn hoofd. Vind ik ook niet meer dan logisch trouwens... maar wel erg lastig soms! Hoop dat jullie snel aan de beurt zijn meid!

6. bengel

bengel Niet meer actief

hoi makkie, bij mij is het 18maand hormonen, totaal 25 maand...
    en gelukkig ben ik niet alleen, maar teglijkertijd maakt dat me ook weer bang..zucht.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meis,
    Het hoort erbij denk ik hoor...ik denk echt dat als je eenmaal in de molen zit..het ook echt niet meer uit je hoofd gaat.
    Als je er niet zo goed mee om kan gaan, kan je zelf het beste beoordelen denk ik, is het misschien toch verstandig eens met iemand te gaan praten.
    Wij zijn samen bij iemand geweest en ik denk dat 5 afspraken al genoeg waren.
    Ik voelde me daarna stukken beter, en mijn man ook.
    Wellicht toch het overwegen waard...je moet ook blijven leven he!
    Succes!
    Elmo

8. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo Bengel!

Ik weet precies hoe je je voelt, ik heb het ook. En ik ben blij te lezen dat de andere meeschrijvers het ook hebben. En het vervelende is, als je er dan een keer niet mee bezig bent, omdat je jezelf eindelijk zover hebt om eens wat te gaan doen, is er altijd wel iemand die komt vragen hoe het gaat deze maand.

Wat ik ook merk, is dat we ook nauwelijks meer lange termijn-plannen durven te maken. Vakanties plannen en zo is zo lastig, want we zitten elke week wel een keer in het ziekenhuis en ik wil geen enkele kans missen. Hebben meer mensen dat? Wij zijn 20 maanden bezig trouwens, waarvan 12 in de MMM.

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hé Bengel snap precies wat je bedoelt hoor, maar denk ook dat het inderdaad een beetje erbij hoort als je er zo lang mee bezig bent. Ik zelf probeer ook gewoon niet teveel op het forum te komen en sowieso niet op het werk. Soms voel ik me gewoon onwijs goed en dan ben ik hier op het forum geweest en voel ik me slecht. Natuurlijk is dat ook wel eens andersom.

Nou dikke knuf voor je.

liefs vruchtje

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ben wel blij dat iemand dit ook aankaart, zelf ben ik wat meer vrije dagen gaan opnemen want ik had er een boel over van eerdere jaren, ik dacht steeds die zet ik in na een zwangerschap maar ik gerbuik ze nu om een beetje te ontstressen, nu ben ik lekker om de week een dag vrij!

Bij ons heeft mijn vriend er ook veel moeite mee, hij heeft een nieuwe baan en vind het erg moeilijk om zich daar nu 100% voor in te zetten. Hij wil het ook niet gelijk aan iedereen vertellen, op zijn oude werk wisten twee collegas het en daar kon ie dan af en toe mee praten nu kan hij zijn ei niet echt kwijt denk ik soms.

Soms is het net alsof je nergens meer energie voor hebt en soms kan ik ook moeilijk blij worden van leuke dingen doen.

Wij hebben het er dan ook over gehad om als het langer gaat duren, eens met iemand te praten.

Deel Deze Pagina