Wat moet ik me hierbij voorstellen. Het is ook op de afdeling. ik heb deze namelijk vanmiddag, moet er wel bij zeggen dat ik een keizersnede krijg.
geen idee, maar misschien dat ze je gaan vertellen hoe lang je moet blijven en wat ze gaan doen? Ik kreeg het gesprek bij aankomst door 2 verpleegsters. Had uur van te horen gekregen dat ik KS kreeg onverwacht. Ze vertelde me dat ik 5 dagen bleef en hoe de voorbereiding op KS ging. Ook dat de ene de hele tijd bij mij bleef en de andere de hele tijd bij man en baby.
Opname door verpleging gaat over van alles en nog wat. Wat ze gaan doen etc, maar ook over jou. Over hoe je wootn, bijvoorbeeld huis met trap/zonder trap. Of je een speciaal dieet volgt , hoe zwaar je bent, wat voor medicijnen je thuis normaal gebruikt.
ben ik ook wel benieuwd naar wat ze aan de info kwa trap hebben. en over hoe lang ik moet blijven enz dat is ook al besproken acht ja ik laat me straks gewoon verassen
Vriendinnetje van mij ook heeft echt een hel gehad met die trap pen, had boven ook geen wc.. Dus bleed hewn en weer lopen. Keine tip is misschien chemisch toiletje op je slaapkamer, dan geef je je buikspieren een beetje rust. Herstel je veel sneller..