Ik heb 10 weken na mijn bevalling gefietst. Ik had een knip en hechtingen, die lieten los en toen had ik een open wond. Na 8 weken was de wond dicht en 2 weken later heb ik gefietst. Het was bij mijn litteken wel erg gevoelig en kon daardoor niet ontspannen fietsen. Hoelang duurde het bij jullie voordat je weer lekker kon fietsen?
Ik denk dat dat per persoon en per situatie van knip/hechtingen ligt. Ik kon na 3 weken weer redelijk fietsen en na 5 weken weer gewoon ontspannen. Ik had geen last van me hechtingen en knip gewoon niet en ook niet bij het fietsen
Ik ben 7 weken geleden bevallen en heb nog maar 2 keer gefietst. De eerste keer was na ong. 2 weken, maar was geen succes. En de 2e keer was vorige week. Ging al wel beter, maar was nog wel pijnlijk, dus nog niet geheel ontspannen. En ik had maar een klein scheurtje en 2 hechtigen, dus ik denk dat het idd bij ieder verschilt.
Verschilt echt heel erg per persoon hoor. Ik had ook een knip, schaafwonden en flink wat hechtingen, maar ik kon een week na m'n bevalling (eerder had ik 't niet geprobeerd, maar was waarschijnlijk ook gewoon gelukt), al weer heel goed en ontspannen fietsen. Nergens last van!