Na echo al 2,5 dag roze afscheiding en een beetje bloed

Discussie in 'Miskraam' gestart door liesje90, 17 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje90

liesje90 Lid

7 nov 2016
    83
    2
    8
    hallo meiden,

ik weet dat niemand mij antwoord kan geven of het wel of geen miskraam wordt maar toch wil ik het even kwijt. Afgelopen 7 maanden heb ik namelijk 3 miskramen gehad, en nu ben ik weer zwanger. Bij alle miskramen heb ik van te voren al bruine afscheing gehad met af en toe wat bloed.

Nu heb ik afgelopen donderdag een inwendige echo gehad, hier lijkt het vruchtje rond de 4 of 5 weken te zijn. Met mijn berekening klopt die 5 weken. Maar savonds kreeg ik wat licht bloedverlies bij het afvegen en een paar lichte druppels in inlegkruisje. Het is nu over gegaan in roze afscheiding sinds gisteren. Het kan natuurlijk van de inwendige echo komen maar ik maak nu nu wel weer heel erg zorgen. Ik weet dat het geen zin heeft om weer een echo te maken nu, dus het is weer gewoon afwachten :(

Wie heeft ook meerdere. Miskramen gehad en daarna bij een volgende zwangerschap ook licht bloedverlies maar is het toch goed gegaan?

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Geen ervaring met miskramen maar wel met (oud) bloedverlies na een vroege echo met 5+6. Heeft bijna een week aangehouden maar ben nu toch echt al op de helft :).

Hopelijk komt het gewoon door de echo en ga je deze zwangerschap mooi voldragen!

3. liesje90

liesje90 Lid

7 nov 2016
    83
    2
    8
    Bedankt voor de reactie, het is bij mij helaas niet alleen oud bloed. Het lijkt oo vers bloed te zijn. Fijn om te horen dat het ook goed kan gaan ondanks bloedverlies.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoi!
    Hier meerdere malen deze zwangerschap bloedverlies gehad, door gevoelige bmm
    Laatste keer was bij 28 weken
    (Helder rood, wat later roze en bruinig werd)

Het klinkt logisch dat het door de inwendige echo komt
    Hopelijk stopt het snel
    Ik duim voor je!!

5. liesje90

liesje90 Lid

7 nov 2016
    83
    2
    8
    Bedankt voor de reactie, ik hoop zo dat het door die echo komt. Dit worden zo wel hele lange dagen/weken om af te wachten.

6. XmoonlightX

Ja die eerste 12 weken zijn vreselijk
    Niet dat je daarna 100% garantie krijgt, maar toch..

7. XmoonlightX

8. liesje90

liesje90 Lid

7 nov 2016
    83
    2
    8
    Ik dacht dat het beter werd tot een half uur terug. Bij het plassen grote plas helder rood bloed er achter aan. Ik denk dat het mis is. Ik twijfel ook om vandaag de gyn. te bellen. Die kan er ook weinig aan doen natuurlijk.

9. XmoonlightX

Oh nee toch :(

Deel Deze Pagina