Hoi, 30 maart miskraam opgewekt door Cytotec, na een aantal controles 'bijna' schoon verklaard. Vorige week dinsdag begonnen met bloeden, ik neem aan menstruatie, maar ik bloed nu al 12 dagen waarvan de laatste 3 flink. Ik ben er helemaal een beetje licht van in mijn hoofd. Is dit normaal? Begin mei had ik overigens ook al 4 dagen bloed, eigenlijk meer bruine veegjes. De hcgtest was eergisteren spierwit dus ik ga ervan uit dat er geen zwangerschapsresten zijn.
Ik had pas na ruim 7 weken mijn eerste menstruatie heel licht en maar 2 dagen. Zo gaat het nu elke keer wel. Met een kortere cyclus dan voorheen. Ik was ook voorbereid op heftige menstruatie omdat dat de meeste vrouwen hebben las ik. Even de vk bellen mag altijd toch.
Dank voor je reactie, Cinsam. Ook voor jou supervervelend. Hier nog steeds aan het bloeden. Kutzooi, een miskraam is een ding maar dan dit. Ik moet het ziekenhuis bellen omdat ik bij de gynaecoloog liep. Ik heb er zo geen zin meer in. Niemand ervaring met lang bloeden na een miskraam?
Mijn eerste cyclus na mn ma bij 10 wk was na 26 dg en de menstrautie duurde drie weken, was nog een klein restje van de mk Was ook een cyclus zonder ei Erna was mijn eigen cyclus terug Ik had niet veel moeite met de mk , meer met die lange nasleep lichamelijk Was gesloopt door al dat bloeden
Bizar hoe verschillend we zijn. Geen nasleep hier en ook de miskraam ging "snel". Mijn miskraam was ergens rond 8 weken zwangerschap. Ik bloedde een week (normaal ook zeker 6 dagen) waarvan de eerste dagen ietsje heviger dan een normale menstruatie. Mijn ei kwam op cyclusdag 16, zoals altijd, gerekend vanaf de eerste dag miskraam. Dus mijn cyclus was meteen weer helemaal normaal. Ik had wel in 't ziekenhuis pillen gekregen om het op gang te brengen: de eerste is dan zeg maar om het hcg tegen te werken "zwangerschap" te stoppen en daarna om mijn baarmoeder samen te trekken zodat t bloeden op gang kwam. Ik kreeg morfine mee want 't zou pijnlijk zijn: maar het was dus serieus niet zo en vergelijkbaar met menstruatie. Misschien dat ik door die medicijnen al zo snel weer een eisprong had? Ik hoop dat het bloeden snel stopt! Als je je echt licht in t hoofd voelt wel even langs de vk if huisarts: wen bloedarmoede na een hevige menstruatie is helemaal niet abnormaal. sterkte nog!
Hier inmiddels terug naar wat bruin gesputter. Hopelijk stopt het dan nu bijna, voel me ook slap inderdaad. En ja het kan heel verschillend zijn!
Ik heb mijn eerste menstruatie weer gehad, had me helemaal voorbereid dat het wel hevig kon zijn maar uiteindelijk viel het je mee. Mijn menstruatie kwam 5 weken na de miskraam.
Op 17 febr ondekt dat er geen kloppend hartje meer was. Toen met medicatie naar huis om het los te laten komen. Ik was toen 10 weken. Bleef enorme krampen houden. Vloeide maar dat was normaal. De 22e alsnog een curretage ondergaan. Maar idd voel het weer helemaal als ik jou verhaal lees. Mk is al heftig genoeg, en dan erna die onzekerheid verschrikkelijk. Ik kon het ook echt niet loslaten. Werd gek van mezelf. Nu paar maanden verder gaat het een stuk beter. Weken leken wel maanden te duren. Ik wilde zo graag dat ik weer ongesteld werd en alles normaal was. "Normaal" is het niet geworden. Van een altijd stipte 28 dagen cyclus nu een wisselende 24-25-26 dagen cyclus. Ik heb voor mezelf alles opgeschreven. Mijn gevoel enz. Dat heeft me wel geholpen. Nu heb ik een app waar mijn cyclus bij kan houden. Zonder er zo obsessief mee bezig te zijn. Ik heb echt heel veel respect voor elke vrouw die een mk heeft door moeten maken gekregen.
Helaas nu weer een enorme hoeveelheid rood bloed. Dit is niet normaal en geen gewone menstruatie. I k vraag me af of er niet nog een rest zit. 18 dagen bloeden is toch niet normaal?
Ik zou er naar laten kijken. 18 dagen is niet normaal (naar mijn idee) vooral m als je er licht van in je hoofd wordt. Dan verlies je teveel bloed. Er kan best nog restweefsel zitten. Hier duurde het 14 dagen en ben ik een aantal keren bijna flauwgevallen dus bel echt even de arts!! Er zat toen ook nog wat maar ze konden het slecht zien omdat mijn baarmoeder gekanteld was.
Bedankt voor je reactie, maandag ga ik bellen. Net weer een hele golf rood bloed en krampen. Ik heb mijn aantekeningen even nagekeken en bij de laatste controle was ik wel degelijk schoon verklaard. Maar ja, hij kan het verkeerd gezien hebben.
Lisa, bloedde jij dus bij je eerste menstruatie na je miskraam 14 dagen? En wat gebeurde er toen er een rest bleek te zitten?
14 dagen was meter erna inderdaad. Waarbij het op ten duur minder werd en daarna heel kort weer begon. Ik was aan het lopen naar de supermarkt en verloor toen mijn laatste stolsel, toen was het pas echt over. De gyn dacht nog wat te zien en toen heb ik nieuwe cytotec gekregen. Ik had ook daarna nog gecurreteerd kunnen worden maar dat wilde ik echt niet dus vandaar extra cytotec
Ik heb na mijn laatste miskraam bij mijn 1ste menstruatie toch ook wel een goeie 12 dagen gebloed en daarna nog zo 2 dagen bruinverlies. Ook het bloeden tijdens het miskraam heeft toch ook een goeie 16 dagen in beslag genomen wel direct weer een normale cyclus erna.
@Leo78 , hoe is het nu? Ik heb zoals ik hierboven had beschreven drie weken gebloed Heb wel gebeld en ze hebben nogmaals een controle echo gemaakt. Was niks bijzonders te zien Zou dat ook adviseren, gewoon voor de zekerheid
Het is nu 25 dagen na het begin van mijn menstruatie en m'n slip is al de hele dag wit... Dit is de eerste dag dat dat zo is, dan heb ik dus een ruime drie weken bloedverlies gehad. Wellicht was dit toch nog een laatste schoonmaak. Hoop dat er dan nu een normale cyclus begint. Ik was voor de miskraam zeer regelmatig, dus ik hoop dat ik dat weer terugkrijg.