hallo allemaal, ik heb me zojuist hier maar eens aangemeld, mijn vriend en ik hadden begin van het jaar besloten dat we graag ons uit wilden breiden, 14 februari (hoe toepasselijk) is bij mij het spiraaltje verwijderd, ik ben nu nog maar net overtijd, maar ben vorige week toen ongeveer de innesteling plaats zou hebben kunnen vinden ineens heel duizelig geworden, ik zat gewoon op mijn werkplek en ineens ging mn hele pc heen en weer, dat is echt niets voor mij duizelig zijn, zijn er toevallig nog meer mensen die dat hebben ervaren.... Het is voor mij en m'n vriend erg spannend aan het worden, heb nog helemaal geen enkel gevoel gehad dat ik ongesteld moet worden, geen opgezette buik, geen pijn in mijn onderrug, wat denken jullie, zal ik zwanger zijn??? Groetjes smile
Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan, die was (nog) negatief, maar waarschijnlijk te vroeg, ik wil nu wachten tot zaterdag met testen.......
ja heb een regelmatige cyclus, alhoewel ik vorige maand 4 dagen heel licht een roze afscheiding heb gehad en toen op dinsdagavond het pas goed doorzette, heb daarom ook ditmaal de dinsdag maar aangehouden, het is spannend!! Overigens had mn moeder ook die duizeligheidsklachten toen ze zwanger van mij bleek te zijn
Dit is voor mij trouwens ook m'n 3e ronde!! Dus jij bent ook ergens in februari gestopt! nog een paar dagen ook voor jou, succes
Hallo, nou bij mij dus nog steeds geen druppeltje bloed, laat staan een roze afscheiding, gisteren nog een test gedaan die negatief was, ben benieuwd, ben al drie maanden netjes regelmatig ongesteld...... En , gelukkig dat bij jou de rode duiveltjes er nu zijn, op naar de volgende ronde! Groetjes Astrid