Fijn dat alles goed was! Verder vind ik je verhaal heel herkenbaar. Inmiddels is het dinsdag twee weken geleden dat ik de laatste echo heb gehad, dat was de zesde sinds ik met 7 weken zwangerschap de eerste kreeg. Ik moet nog 1,5 week tot we onze pretecho hebben ingepland en dan heb ik vier dagen erna weer een afspraak in het ziekenhuis. Inmiddels ben ik al ongeveer een week bezig om mezelf over te halen geen extra pretecho in te plannen en met mijn verstand te beredeneren dat de kans dat het na de 12 weken mis gaat maar heel klein is. Mijn ma heeft er ook flink ingehakt. Sterkte, hopelijk kun je het na de volgende echo loslaten en lekker gaan genieten (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan).
Wat een herkenbaar verhaal! Ik heb ook mijn eerste zwangerschap een ma gehad en daarna in ronde 2 weer zwanger. Toevallig zitten we ook nog rond dezelfde termijn! (Ik ben vandaag 10+5). Ik maak me ook onwijs veel zorgen. Heb vrijdag weer een echo en kijk er naar uit! Ik probeer altijd te denken: ik heb er geen invloed op. Soms werkt dat, soms niet. Het is natuurlijk wel zo.. ik kan niets in mijn macht doen om het alsnog goed te laten verlopen als de natuur al heeft beslist dat het niet zo mag zijn Dus idd.. probeer jezelf daar bij neer te leggen (ookal kan ik dat ook niet altijd!). We gaan er vanuit dat we in september hele mooie, lieve en leuke baby's gaan krijgen!