Ik heb vanmiddag mijn eerste echo, dit, omdat we geen idee hebben hoelang ik zwanger ben. Nu gaf de clearblue test met indicator "Zwanger 3+" aan, (d.w.z. meer dan 5 week zwanger volgens de berkeningen van een huisarts). Ik ben echt heel erg nerveus voor vanmiddag, dit ook omdat ik niet weet wat mij te wachten staat, mijn vriend gaat ondanks dat hij het kindje niet wil,wel mee, ik hoop dat er wel een teken van leven te zien is, in zijn ogen is het namelijk niet meer dan een "pinda" en ik ben bang dat je nu inderdaad nog vrij weinig op een echo kan zien. Heeft iemand ervaring met een echo vanaf 5 week??? 5/6/7 week?? en wat kan ik daarvan verwachten? Alvast bedankt =)
Hoi hoi Rond de 6 weken moet het hartje gaan kloppen. Als je dus idd al 7 weken bent, moet er dus een kloppend hartje te zien zijn... ben je echter pas 5 weken, dan is er alleen nog een vruchtzakje zichtbaar, en moet het cruciale moment waarop het hartje gaat kloppen, nog komen.... Succes!
Als je even in mijn album kijkt zie je verschillende echo's van dat stadium in de zwangerschap Succes en genieten maar!
Week 5 - Month 2 The embryonic stage begins Fetal development information How your baby is developing growing inside you over weeks months trimesters hier kan je ook per week zien hoe de kleine eruit ziet de eerste paar weken ziet het er echt nog uit als een wurmpje/ pinda
ik had bij 6 weken en 4 dagen een echo, ik vond het eruit zien als een c met kloppend hartje, vriend zei later, net een boon die aan het ontkiemen is spannend he de echo, ik had er buikpijn van haha, succes!
bedankt!!! ik heb er ook buikpijn van, en heb van de irritante steken in de buik!!!! alsof mijn huid aan het scheuren is, zal wel een hele vroege vorm van bandenpijn zijn, of niet?????? Kan mij niet heugen dat ik dit bij mijn 1e zwangerschap ook had?!>>!??
geen idee of het bandenpijn is ik heb af en toe een trekkerig gevoel, maar of dat het is? Hoelaat heb je de echo?
half 4 pas hhaha duurd nog ff, watook een tijd he?? maar goed, ben al lang blij dat ik binnen een dag terecht kon... uur van de waarheid, wist trouwens niet dat er zoveel minuten in een uur zaten, wat gaat de tijd toch langzaaaaaam!!!
En hoe was het gegaan?? . Ik heb een echo gehad met 6.1 weken en we zagen al een hartje kloppen.. Maar dat hoeft niet hoor kan ook later zijn.