Miskraam zonder pijn.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zena, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hey meiden,
    woensdag heb ik weer een mk gehad met 6 weken. Van eerder mk's ben ik flinke krampen gewend (zelfde termijn). Er is echt geen hoop dat dit nog goed zit. Maar ik vind het zo raar dat ik nog geen krampje gehad heb. Mijn vorige zwangerschap eindigde in een eug en dat is begonnen met een flinke bloeding zonder pijn. De pijn kwam
    pas een week later. Dus stiekem maak ik me wel beetje zorgen.
    Iemand die me gerust kan stellen en een mk gehad heeft zonder dat er sprake was van krampen?
     
  2. Flavour

    Flavour Niet meer actief

    Ik had altijd wel pijn ja. Had je nou een echo gehad en hcg geprikt?

    Suus
     
  3. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Op de echo was helemaal niets te zien. Geen hcg geprikt, maar hun Zw. test was negatief.
     
  4. Meleka

    Meleka Fanatiek lid

    15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij 3 miskramen helemaal geen pijn gevoeld.
     
  5. Flavour

    Flavour Niet meer actief

    Als je hcg neg was, dan zal het geen bbz zijn toch? Misschien heb je geen pijn omdat het echt al heel vroeg is misgegaan? Eerder dan die 6 weken?

    Suus
     
  6. moi78

    moi78 Fanatiek lid

    19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Bij mijn miskraam heb ik nauwelijks pijn gehad... Maar nu, mijn eerste ongi na mijn miskraam.. Ik ga door de grond van de buikpijn AAARRGHHH
     
  7. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.900
    7.617
    113
    Ik heb bij mijn MK ook nauwelijks pijn gehad, net een normale ongesteldheid. En bij mijn MA heb ik ba de laparascopie de hele tijd gebleod maar geen krampje te bekennen, maar het vruchtje liet ook niet los dus dat telt denk ik niet qua pijn bij een MK. Maar het kan dus wel redelijk pijnloos hoor!
     
  8. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb bij mijn mk geen pijn gehad... dus ik denk niet dat het altijd zo hoeft te gaan...
    sterkte!
     
  9. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Bedankt meiden.
     
  10. saabenjelle

    saabenjelle Bekend lid

    27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Hier ook helemaal geen pijn gehad.
    Mijn miskraam was opgewekt met cytotec. Weet niet of dat iets uitmaakt..
     
  11. Flavour

    Flavour Niet meer actief

    Nee, cytotec maakt niet uit. De een heeft met cytotec veel pijn, de ander niet. En zelfs per mk kan het uitmaken.

    Suus
     
  12. Laetitia

    Laetitia Niet meer actief

    Ik heb bij mijn mk in dec ook helemaal geen krampen of pijn gehad. Wel heel veel bloedverlies (vergelijkbaar met hevige menstruatie.. was voor mij heel raar want dat heb ik nooit gehad) maar voor de rest niks.
     
  13. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Denk dat ik deze keer dan "mazzel" heb en er zo doorheen fiets.
     
  14. CenM

    CenM Bekend lid

    20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb bij beide miskramen ook geen pijn gehad. Zat er steeds angstig op te wachten, maar geen enkele kramp. Bij de laatste heb ik zelfs minder bloed verloren dan tijdens een gewone menstruatie.
     

Deel Deze Pagina