Na een andere peuterschool of niet?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Veraenroy, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Jelina gaat nu vanaf februari na de peuterschool. Ik ben er echter sterk over aan't denken om haar daar niet meer te laten gaan.
    * Ze kennen haar naam nog geneens.
    * Ze weten niet wie de oma is die haar komt ophalen
    * Ze heeft al 4 verschillende juffen gehad
    * Er loopt een vrijwilligster rond die zich te goed voelt voor ons. (loopt met haar neus in de lucht en voelt zich te goed om haar of mij goeie morgen te zeggen)
    * We hebben nog geen enkel gesprekje gehad hoe het uberhaupt gaat met haar op school. Alleen krijg ik soms wat van een stagaire te horen

Wat zouden jullie doen, ze is daar nu al gewend, maar ik voel me er niet prettig bij.

2. gemke

gemke Niet meer actief

als jij je er niet prettig bij voelt zou ik eerst eens vragen of er misschien wat aan de hand is
    wie weet is er een misverstand gaande en kan het dus opgelost worden
    als de leidster weigert een gesprek met je aan te gaan dan kun je als nog zeggen dat je er klaar mee bent en het niet normaal vind om zo respectloos behandeld te worden en dus opstappen om naar een andere peuterspeelzaal te gaan
    maar ik zou dus wel eerst verhaal gaan halen

3. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Eigenlijk wel schandalig dat ze haar naam nog niet eens kennen. Zo moeilijk is die nu ook weer niet.
    Hoe heeft je dochter het op school? Daar zou ik dus als eerste naar kijken. Heeft ze het naar haar zin, dan zou ik er niet zo'n heel drama van maken en haar daar lekker laten zitten.
    Zelf kan je natuurlijk altijd een gesprek aangaan over de gang van zaken.

Deel Deze Pagina