Felle buikkrampen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pantoufle, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pantoufle

Pantoufle Lid

1 apr 2008
    25
    0
    0
    België
    Hallo,

we zijn ondertussen aan ronde 8 en ongeduldig aan het wachten op mijn NOD. Maar nu is mijn vraag de volgende:
    Ik heb de laatste week 3 keer enorme buikkrampen gehad (niet als ongesteldheidspijn) die zo erg pijn deed dat ik moest gaan liggen. Dat duurde ongeveer telkens een half uur en dan verdween het.
    Weet er iemand toevallig wat dat kan zijn of heeft nog iemand dat meegemaakt?
    Ik durf al niet meer te hopen op een zwangerschap en heb me deze maand ietwat neergelegd bij het feit dat het voorlopig nog niet lukt, maar nu zit ik hier toch mee in mijn hoofd.
    Dus... wie me kan helpen...

2. Pantoufle

Pantoufle Lid

1 apr 2008
    25
    0
    0
    België
    Ok, even vergeten te zeggen... Banner klopt langs geen kanten. Moet normaal gezien volgend weekend ergens mijn regels krijgen denk ik... (lange cyclussen)

3. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Hoi Pantoufle

Ik denk niet dat ik je echt kan helpen, maar ik heb wel eens begrepen dat je buikkrampen kunt krijgen als je zwanger bent. Dit omdat je baarmoeder aan het groeien is dan. Ik weet alleen niet of dat het daarvoor nu te vroeg is. Helaas zal alleen de tijd het leren. Ik weet dat dat lastig is, maar je kunt er niet veel aan doen. Veel sterkte ermee! Laat je het weten?

Liefs Olivia

Deel Deze Pagina