Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wanneer ga je er weer voor?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1986cindy, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Hi Anne,

Bij mij was alles ook erg gevoelig na de operatie, ook idd een zeurende pijn aan de kant waar de eileider was weggehaald. Dat duurde ong. 2 maandjes bij mij... Zou je eisprong kunnen zijn hoor!

Als het eitje rechts springt, dan zou je linker eileider het op kunnen vangen heb ik me laten vertellen. Maar dit proces kost wel tijd in de zin van, je lijf moet er nog aan wennen dat je maar één eileider hebt en die moet wel een dubbele functie gaan draaien zeg maar ;).

2. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hi Mpo,

Ja, ik heb idd ook begrepen dat je andere eileider het oppikt maar dat dat idd wel een jaar kan duren... pfff, zoveel tijd heb ik niet meer hoor!
    Het zeurende gevoel is nu minder, ben benieuwd morgen met temperaturen of ik idd een eisprong gehad heb!

Cindy, was alles goed op de echo?

3. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
  4. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Hè Anne sorry was druk haha!
    Maar echo was goed, de dokter was niet op de hoogte van mij bbz stond niet in de computer dus was wel vervelend maar goed.
    Kreeg een inwendige echo en hij vertelde omdat ik zo vroeg was het zou kunnen dat het vruchtje nog onderweg was na de baarmoeder.
    Dus ik helemaal zenuwachtig, maar goed hij zag meteen een vruchtje in de baarmoeder! :D
    Het is dan nog wel maar 4,9mm groot(klein)
    Maar het zit er, gelukkig!!!
    Voor ons kan een goede kerst beginnen, na alle ellende dit jaar toch een mooi nieuw begin.
    4jan moet ik weer terug komen, dus dan hopen we een kloppend hartje te zien.
    Ik ga flink duimen voor jullie meiden, maar ovulatie testen zijn echt ideaal om je ei te vinden na je bbz.
    En weet je mensen zeggen dan, ja maar dan ben je er zo veel mee bezig.
    Maar ik ben dat toch wel geweest met of zonder testen.
    Heeft mij ei wel kunnen vinden en je ziet het! :)
    Hoe gaat met jullie verder...
    Xxx

5. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Cindy wat fijn voor je!
    Ik wens je een hele goede zwangerschap en hoop je volgende echo op een mooi kloppend hartje!
    Fijne kerstdagen!

6. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Cindy, wat fijn dat de eerste echo goed is. Indd ovulatie testen misschien hier ook een idee om mee te beginnen.

7. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hi allemaal,

Hoe is het? Leuke kerstdagen gehad?

Ik ben vandaag bij de gyn terug geweest, hij vertelde me dat mijn eileider vol met verklevingen had gezeten, dus vandaar ook de bbz. Maar ook dat de andere er van buiten helemaal netjes en slank uitzag en dat die dus geen problemen op zou moeten leveren.

Heb afgesproken dat als ik na 6 maanden nog niet zwanger ben ik terug mag komen...
    Kan me haast niet voorstellen dat ik wel zwanger raak ik de tussentijd... heb ook zo het gevoel dat ik altijd een eisprong rechts heb... en geloof eigenlijk niet dat mijn linker dat zomaar even overneemt...

Verder is het nu dag 24 na de operatie, mijn temp gaat nog steeds niet omhoog, dus volgens mij heb ik nog geen eisprong gehad... Wil eigenlijk wel dat mijn cyclus nu weer normaal wordt!

8. wendyken1982

17 jun 2012
    30
    0
    0
    hey meisjes,
    mijn naam is wendy,
    ik heb in juni bbz gehad op 5weken.
    mocht direct hernieuw beginnen van gynea
    ik heb gisteren zwangerschapstest gedaan,
    blijkt da ik voor tweede keer zwanger ben.
    Super gelukkig ma ook super bang ..
    onmiddellijk gebeld voor afspraak bij gynea,
    kan pas 10 januari gaan..
    pfff da word stressy
    eerste keer was het al misgelopen voor ik kon gaan..

9. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Anne wat goed van de dat je gelijk een afspraak hebt gemaakt. Net als jij heb ik ook het gevoel dat de dominante eileider is weggehaald. Ik zou graag dat de gyn nu al zou zeggen ik hou je een cyclus in de gaten dmv echo's of je eitje goed groeit enz.
    Maar helaas mijn vervolg afspraak is over 9 maanden pas.

Wendyken, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk zit het deze keer wel op de goede plek.

10. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Goede morgen,

Ik ben een weekendje weg, dus tik op mijn iPhone... Dus wordt geen lang verhaal :)

Wendy gefeliciteerd ! En superspannend idd! Succes met afwachten! En mocht je nou voor je echo wel buikpijn of bloedverlies krijgen zou ik wel gewoon de verlosk of gyn bellen hoor! Spoed echo kan altijd! Bovendien is al die stress ook niet goed voor jou en je kindje!

Angel,ja ik had ook wel graag willen kijken of ik links wel een eisprong heb , maar helaas... Nog even doorgaan dus en hopelijk hebben we de gyn niet nodig.

Ik denk aan mijn temp te zien dat ik een eisprong heb gehad! Zou fijn zijn mijn cyclus weer terug!

11. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Goeiemorgen dames!
    Ik kon na mijn bzz mn ei niet meer vinden had wel 6 dagen achter elkaar n smiley bijnovutest werd gek
    Daarnaast had ik altijd het idee dat alleen mn linkereileider t deed en die hadden ze nou juist weggehaald ik zat in zak en as! Na 2,5 rondes temp en ovutestjes dacht ik: ff n ronde niet en lekker wezen stappen drinken alles gegeten en hoppa zwanger! Mn ei blijkt ook nog eens een week eerder te zijn geweest dan 'normaal'
    Wat ik jullie dus wil meegeven: je weet t niet! Kan zomaar
    Volgende maand raak zijn!

12. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Cindy, wat fjn dat de echo goed was!

Wendyken, gefeliciteerd met je zwangerschap

Wij mogen ook na een jaar evt terug naar de gyn voor de MMM, maar dat willen we beide niet.

Verder hier nog niets bijzonders.

13. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hi meiden,

Ik wens jullie alvast een mooi uiteinde en een heel gelukkig 2013, dat daar maar veel gezonde kindjes in geboren mogen worden!

Liefs Anne

14. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Hier even een (korte) update!
    Ik had gisteren (1 dag voor NOD) een hele dikke positieve test in mijn handen. Aanstaande maandag mag ik voor een echo. En nu maar hopen dat er werkelijk wat zit, én op de goede plek zit!

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Leona, wat spannend meis!! Gefeliciteerd!! Mijn duimen draaien over uren voor een goede uitslag maandag!!!!!

16. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Dank je wel Esther!

17. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    gefeliciteerd!!! wauw ik ga voor je duimen!!

18. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Gefeliciteerd, wat spannend!!

Ik ben gister voor het eerst na mijn operatie ongesteld geworden... Daar was ik na bijna 6 weken wel blij mee!
    Dus nu maar hopen dat ik meteen weer een normaal cyclus heb!

19. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    hi anne: jeeeeej klein feestje! bij mij duurde het ook 6 weken! ik duim voor een normale cyclus

20. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Dank jullie wel, dames!

Ik had mijn eerste menstruatie na 6 of 7 weken. Nu hopen op een normale cyclus, Anne!

Deel Deze Pagina