Afgelopen weekend positief getest omdat ik me wat raar voelde. Helemaal nog niet bezig met weer zwanger worden. De tweede is pas anderhalf en heb het nog erg moeilijk met het overlijden van ons eerste zoon. Moet dus nog erg wennen aan het idee. Hoop dat ik hier wat steun kan vinden. Het kindje is overigens erg welkom hoor maar het is veel om te verwerken.
Allereerst gefeliciteerd .Vreselijk dat jullie zoontje is overleden. Ik snap dat het heel wat is om te verwerken.
Dank jullie wel. Ik begin steeds meer aan het idee te wennen en ben ook echt heel blij vandaag. Kan niet wachten tot de termijnecho om het te zien.
Vonny, gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is ook erg pittig om je kind te verliezen. Spreek helaas uit ervaring. Nu komt het extra hard aan waarschijnlijk nu er een kleine op komst is?
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Het zal altijd moeilijk blijven het gemis van je eerste zoon. Hij was toch ook al een jaar of 2? De hormonen doen nu natuurlijk ook veel met je gevoelens waardoor het misschien ook allemaal wat versterkt wordt en verwarrend. Ik ben ook een kindje verloren na 23 weken zwangerschap. Dat is toch anders, omdat ik haar nooit echt gekend heb of voor haar heb gezorgd en dat vond ik al moeilijk. Ik vind je echt heel moedig! Je oudste zoon zal trots op je zijn!