Ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger en vandaag ineens niet misselijk meer. Was vanaf 5 weken de hele dag beroerd en nu dus niet meer. Kan dat duiden op een miskraam? Ben zo bang!
hoeft niet hoor! ik ben ook niet constant misselijk..de ene dag meer dan de andere dag..de ene dag ben ik meer misselijk en de andere dag heb ik bijvoorbeeld weer meer pijnlijke borsten of ben ik meer moe.. maak je geen zorgen!
hoeft niks te betekenen. Misschien heb je gewoon een 'goede dag' Als je je echt heel ongerust voelt, neem dan even contact op met je VK. Misschien kan je wel een echo krijgen.
Dank jullie wel! Stelt toch weer een beetje gerust Hoewel de zorgen nog lang niet weg zijn.. Wacht het nog wel een paar dagen af, als het wel mis is, is er toch niets meer aan te doen..
Ben ook weken beroerd geweest, lijkt nu eindelijk wat beter te gaan. Had er idd af en toe wel een goede dag trussen zitten, maar dara durf je dan ook weer niet van te genietenm omdat je bang bent dat het mis is. Balen als je de volgende dag weer boven de pot hangt...
De ene dag is inderdaad erger dan de ander. Ik ben van 6 tot 10 weken continu misselijk/moe geweest en daarna was het ineens over. Heel raar...