Dit is de eerste keer dat ik hier iets ga plaatsen Sinds gisteren heb ik behoorlijk last van geuren bijvoorbeeld in de winkel brood vlees of parfum luchtjes van voorbij komende mensen . Daar moet ik echt van kokhalzen is hier iets aan te doen het is zooo genant .
ik had het ook, bij mij is het op een gegeven moment verdwenen. sommige dingen kon ik echt niet hebben. de enige tip die ik je kan geven. Vermijd de extreme geuren
hihi ik doe mijn best maar sommige dingen ruiken zo extreem vies . Zelfs de net opgehangen was ruikt smerig en dat terwijl er toch heerlijke wasverzachter bij zit
hahaha ja dat lijkt me wel raar weet je waar ik van over me nek ging. vlees wat gebakken werd. ik waas voorheen shoarma liefhebber. dus mijn vriend dacht lief te zijn en had shoarma gehaald bij de toko. ik kwam binnen en riep kokhalzend gatver wat stinkt het hier hij kon er uiteindelijk om lachen hoor maar raar is het wel indd.
Haha, heel herkenbaar, vooral die schone was. Wasmiddel, luchtverfrissers, parfum, ik kan het niet meer ruiken...vreemd wel om dat zo te ervaren opeens... groetjes, Ellis
Ik wordt helemaal gek als ik vis ruik... vond het altijd heerlijk, gister weer klaargemaakt, ik ben nog nooit zo beroerd geweest..Als ik aan die geur denk alleen al.. brr..
Ik word elke ochtend misselijk als ik haarlak in mijn haar moet spuiten, nooit last van gehad maar nu vind ik het echt zo vies. En soms gewoon op straat een aanval van misselijkheid, dat ik gewoon sta te kokhalzen. Echt heel genant, kijk altijd om me heen of er geen mensen zijn die me zien.
Gelukkig ben ik niet de enige Vanmiddag had ik het nog en weet nieteens meer van welke geur het was ik dacht echt nu moet ik rennen naar de w.c want anders .... Heb het er graag voor over hoor en het is ook wel fijn dat ik bevestiging krijg dat er wat groeit daarbinnen maar het is niet zo prettig om steeds te kokken .
ow ow...dat gaat nog wat worden...... heb een aantal leerlingen die uhhhh ruiken nogal heel erg..... (als ik zwanger zou zijn dan he)
Het lijkt me ook heel erg verschrikkelijk als het warm weer is want je ruikt zoveel meer . ieuwww van het idee krijg ik al echt de kriebels lijfgeuren etc ruik ik nu ook veel sterker .
zo ga ik echt kokhalsen van de geur van snoepgoed en rode ranja stond laatst in de benzinepomp en had zoiets van bleh dat zouden ze moeten verbieden al dat snoepgoed
Ik heb er ook eens een vraag naar gedaan hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=34336&highlight=geurtjes En ik heb het nog steeds , vooral parfumluchtjes nou droeg ik zelf nooit parfum maar een ander vaak wel en sommige mensen zijn er heel royaal mee kookluchtjes vind ik ook niet te harden , ik loop dan echt met dicht geknepen neus anders ga ik kokhalzen.
De lucht van frituurvet, vooral bij een tankstation binnen, volgens mij is dat vet al heel erg oud... Gisteren de geur (en smaak) van broccoli, net de geur van drop... Eerlijk gezegd ben ik er alleen maar blij mee, geeft me hoop dat het nu wel goed zit!
Ben (nog) niet zwanger, maar wat ik wel heel erg heb sinds gisteren dat ik de geur van kip niet kan ruiken ooohh wat vind ik het stinken... Vooral als het rauw is zeg maar. Ik ruik het door het hele huis terwijl mijn man zegt dat het allang niet meer te ruiken is erg he, en ik heb echt mijn handen wel 10 keer gewassen nog steeds ruik ik het :s
Ik ruik ook alles ineens zo sterk. Toen ik vanmiddag even boodschappen ging doen ging ik een aantal keer bijna over mijn nek in de supermarkt. Ongelofelijk, heb me nooit gerealiseerd hoeveel er daar te ruiken is. En dan ook nog eens geuren waar ik nog misselijker van werd dan ik al was. Van die parfumluchten moet ik ook niets meer hebben hoor. Helaas vind ik sommige douchegels waar ik normaal verzot op ben op het moment ook niet meer te pruimen
Rottog, hè? Ik maakte het een paar dagen geleden ook mee. Ik ben lerares en in één van mijn klassen zit een jongen die zichzelf niet zo goed verzorgt. Misschien niet aardig om te zeggen, maar hij stikt echt. Best zielig, want zijn moeder zit in een rolstoel en zijn pa drinkt te veel. Maar goed, van mijn medelijden gaat hij in elk geval niet lekkerder ruiken. Donderdag had ik 'm in de les en ik rook 'm echt overal. Ik moest mezelf echt op andere dingen concentreren om te voorkomen dat ik moest kokhalzen. Maak me best zorgen om hoe dat verder moet, want ik geef die klas 3 uur per week les. Tips?
hoii ik heb het zelfde ik ruik de dingen ook heel sterk wij hebben honden ik vind ze nou zo stinken terwijl anderen zeggen ik ruik niks pffff ik ergerde mij heel erg aan zo ruik ik ook het eten heel sterk van een afstand en als ik dichter bij kom bha wat een lucht groetjessss
Gisterenavond gehakt gebakken bleeh wat een smerige lucht .Zo heb ik er dagen geen last van en dan ineens weer wel dus je kan je er ook niet op voorbereiden hihi