Na een goede echo toch slecht nieuws

Discussie in 'Miskraam' gestart door Smurfin90, 8 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Oh knuff

Ik wil je niet angstig maken maar ik had ak ruim 10 dgn bruine/roxe enkel bij afvegen maar gebeurde compleet niks...

Hoop dat je beetje kunt gebietn van de feestjes

2. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorig jaar een miskraam gehad. Op de 1e echo zei de vk dat het niet goed eruit zag. Maar ik had gegoogled en daar zag ik dezelfde echo's met een goede afloop. Mocht toen na een week terugkomen en volgens de vk nog niet goed maar de witte stip was wel gegroeid. Uiteindelijk heb ik een week later gevraagd of ik nog een keer mocht komen was toen bijna 9 weken en zag toen zelf ook geen verbetering en de dag erna ( dus eigenlijk nadat ik het zelf pas geloofde) begonnen de steken en nog een dag later de echte miskraam.
    Heel veel sterkte

3. karlijn

karlijn Niet meer actief

Hoe gaat het nu met je? Veel sterkte in ieder geval.Het is al heftig genoeg. En ik hoop dat je enigszins van de feestjes hebt kunnen genieten.

Ook ik had een echo met 10,1. Hierop bleek dat het vruchtje gestopt is met groeien bij 7,6.
    Ik heb gekozen voor de tabletten. Ik heb van 00:30 tot 01:00 helse pijn gehad, maar daarna was dat voorbij. Toen is het bloeden begonnen en heb ik gelukkig de hele nacht kunnen slapen en toen ik om 09:00 naar het toilet ging, verloor ik 4 grote stolsels.
    Daarna heb ik denk ik anderhalve week gebloed, waarvan de laatste 4/5 dagen waren alsof je ongesteldheid tegen het einde aan loopt. Af en toe heb ik last gehad van krampen, maar dat was op momenten dat ik te druk was geweest.

Toen ik na 10 dagen op controle kwam bij de gynaecoloog, bleek dat er nog 1 stolsel in m'n baarmoeder zat. En op dat moment heb ik gekozen voor een curettage. De na sleep werd te lang voor me en ik wou er gewoon van af zijn.
    Ik moet zeggen, het was spannend om zo'n curettage mee te maken, maar het idee dat daarna alles gewoon schoon is, was voor mij een heel prettig idee. En mocht het ooit nog eens voor komen, dat ik zo'n keuze moet maken, dan zal ik gelijk voor een curettage kiezen. Al hoop je natuurlijk dat het bij 1 keer blijft.

Ik wens je veel sterkte de komende tijd!!
    Knuffel.

4. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Blijf het heftig vinden om te lezen dat zoveel stellen dit hebben moeten mee maken, maar blijf het ook erg fijn vinden om te lezen hoe dit bij jullie verliep.

Hier is het helaas bij dat ene veegje gebleven vrijdag, merk wel dat mijn lichaam nu door krijgt dat het afgelopen is dus ben benieuwd hoe lang het nog op zich laat wachten.
    Heb het de afgelopen dagen ook weg gestopt en leefde even alsof er niks gebeurd was maar natuurlijk werkt dat niet en ben vandaag weer aardig emotioneel.

Ik heb trouwens ook iets heel raars en tegelijk heel fijns mee gemaakt, in de periode dat het kindje ongeveer dood ging had ik een droom over een meisje.
    Dit meisje stond op een paar meter afstand tegen over mij, het leek een beetje een engeltje er straalde licht omheen en ze had een zweverig wit jurkje aan.
    Het meisje bleef een poosje zwaaien en toen werd ik wakker, ik vond het een hele bizarre droom en had zo iets van oke zal het een meisje worden of zal ze er als kind zo uit komen te zien?
    Niet wetende dat ik al een dood kindje in mijn buik had.. Ik dacht er laatst aan terug en de droom viel gelijk op zijn plek, heb het ook aan mijn man verteld en die vond het ook erg bijzonder we hebben samen besloten om het meisje dus ook een naam te geven.
    Hebben meer zo iets mee gemaakt of geloven jullie niet zo in dit soort dingen?

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb helaas 3 missed abortions meegemaakt waarbij het hartje eerst klopte en later gestopt bleek. Ik heb 2 keer een curettage gehad en 1 keer heb ik gewacht todat het vanzelf los kwam. Zelf zou ik niet voor de pillen slikken, die ervaring lijkt mij pijnlijker en traumatischer dan een curettage. Maar dat is persoonlijk.

De keer dat ik heb afgewacht heeft het ongeveer 2,5 week geduurd voordat het kwam en begon het met bruin verlies.

Deel Deze Pagina