Na een goede echo..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Onder water, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Gisteravond merkte ik dat ik oud bloed verloor. Maakte mij niet gelijk druk omdat ik lees dat het vaker voorkomt. Omdat er vanmorgen wat bruine stolseltjes bij zaten toch maar de VK gebeld. Mocht binnen een uur na het telefoontje een echo laten maken. Met torenhoge zenuwen het kamertje binnen gestapt en alles bleek goed te zijn met uk. Hartje klopte en niets te zien wat de bloeding zou kunnen hebben veroorzaakt.
    Eenmaal thuis, na iets gedronken te hebben even naar de wc. Het bruin bloed heeft plaatst gemaakt voor rood bloed en in veel grotere hoeveelheden:(. Sjonge jonge, denk je dat je duidelijkheid hebt, stort de wereld weer in elkaar. Ergens heb ik de hoop al laten varen, dan kan het misschien alleen maar meezitten...

2. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    persoonlijk zou ik de vk even bellen om dit toch eventjes te melden. Wie weet kan zij je gerust stellen?

3. Onder water

Ik heb de VK inderdaad gebeld. Ze vond het in ieder geval klinken als een miskraam. Moet het afwachten van haar en donderdag terugbellen. Ze zei ook dat een goede echo natuurlijk niet altijd hoeft te betekenen dat het gevaar voor miskraam weg is.

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou mijn urine even laten checken op een blaasontsteking. Weet je zeker dat het bloed uit je vagina kwam? Ik heb dit namelijk ook gehad met 14 weken. Naar de wc geweest en een wcpot vol helderrood bloed aantreffen. Ook een echo gehad en niks dat op een bloeding wees. Waarschijnlijk een blaasontsteking ook. Dus geef de hoop nog niet op.

5. Onder water

Het komt inderdaad echt uit mijn vagina.

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je ook krampen? Het kan namelijk ook zo zijn dat er een vaatje gesprongen is. Juist doordat alles nu veel beter doorbloed is kan dit nu ook eerdre voorkomen.

7. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Jeetje meid, wat heftig. Ik hoop voor je dat het allemaal goed afloopt.

8. Onder water

Ik had een half uur na de echo opeens pijnlijke steken richting baarmoeder en anus?? Was met S. boodschappen doen en kon niet meer rechtop staan. Dat is daarna weer gezakt en nu niet echt pijnlijke krampen ofzoiets. Maar die steken voelden niet echt goed.. Tis alleen shit dat ik tot vrijdag af moet wachten.

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Heb je een inwendige echo gehad? Het komt wel eens voor dat je daarna bloed kunt verliezen.

10. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Jeetje wat erg.... sterkte..... ik hoop op een goede afloop voor je.

11. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    spannend maar het klinkt niet goed vindt ik

12. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Klinkt niet goed nee, wens je heel veel sterkte en alle rust die nodig is met afwachten. Wat een rottigheid...

13. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    He meid probeer je niet al te druk te maken! Heb hier ook gehad met 6 en 7 weken, helder rood met krampen enz! Toch was alles goed met spruit!

Hoop voor je dat ook iets onschuldigs is! sterkte meid!

14. Onder water

Dank jullie wel.. vrijdag krijg ik alst goed is een echo in het ziekenhuis.

15. Intense

Intense Actief lid

11 sep 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    Ik wens je héél veel sterkte in deze onzekerheid!!!
    Ik heb het zelf tot én met week 14 gehad, ook helderrood bloedverlies........zie banner. Mij werd geadviseerd om een beetje rustig aan te doen zodat de baarmoeder niet overprikkelt raakt én het kindje eruit werkt. Bij mij bleek het bij de baarmoedermond weg te komen.....
    Héél veel sterkte én kruip lekker op de bank én laat voor je zorgen!!!

16. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Jeetje wat schrikken zeg! Hoop voor je dat er niks aan de hand is en je vrijdag een mooie echo hebt.

Vervelend die onzekerheid :( Dikke knuffel en doe rustig aan!

17. Samisam

Samisam Lid

13 feb 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wens je veel geduld en hopelijk goed nieuws vrijdag!

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

HE wat akelig meid. Maar kan je niet eerder ergens anders terecht? Tenzij je wil wachten tot vrijdag...ik ben in ongerustheid gewoon gaan zoeken naar echopraktijken in mijnw oonplaats, daar kon ik gewoon tegen betaling een echo laten doen...misschien een idee mocht je niet willen wachten?

Sterkte...

19. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt inderdaad niet goed, ik had toendertijd geen krampen. Maar het kan ook goed gaan. Neem inderdaad rust, dat moest ik ook totdat het bloeden gestopt was.

20. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    He meid,

Hoe gaat het nu?

Deel Deze Pagina