Het rode bloedverlies is opgehouden tot nu toe.. af en toe een veeg bruin. Morgen moet ik de VK bellen en vraag ik wel nog om een echo in het ziekenhuis. Hopenlijk met een beetje duidelijkheid het weekend in..
Spannend idd.... Het sloopt je. Ben nu zelf 5,5 week zwanger en ik verlies ook al een aantal dagen af en toe wat oud bloed. Weet ook dat het niks hoeft te betekenen maar toch.... heb verder nog geen helderrood bloedverlies of krampen dus ik probeer me niet al te druk te maken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Hier ook een bloeding gehad. Meerdere zelfs, tot aan de 22 weken. En nu af en toe nog. Bruin, rood, roze. Veel, weinig, met propjes, zonder propjes. Met buikpijn en zonder buikpijn. Het kán dus ook goed aflopen! Heel veel sterkte!
Morgen om 10 uur heb ik de echo, ben blij dat ik niet een hele dag hoef af te wachten. Ik ben er zelf nuchter onder en weet dat ik alles kan verwachten. Maar ik hoop dat ik een mooi kloppend hartje ga zien. Bedankt voor alle lieve berichtjes, morgen laat ik het weten! Ik moet zeggen dat de meiden van de verloskunde me echt ontzettend goed hebben geholpen en dat de VK aan de telefoon er alles aan heeft gedaan om mij morgen ergens tussen te proppen bij het ziekenhuis! Voel me echt gehoord!
Het is echt zo'n ontzettend rot gevoel hè? Alsof je lichaam je in de steek laat.. Wat zei de VK bij jou? Veel sterkte en ik hoop dat uk goed blijft zitten!
Ik hoop dat je nu lekker druk een feestje bent aan het bouwen!!! Ik hoop zo voor je dat het goed nieuws is!!!!!!
Gelukkig hebben we een mooi hartje gezien!! Wel met een slag om de arm, omdat het nog zo pril is en er vanalles kan gebeuren. Bloedverlies was weer niet te herleiden. Blijf voorlopig onder de controle van de gyn! Bedankt voor jullie medeleven, super fijn!
Wat fijn dniise! Een vriendin van mij heeft in de eerste weken (en later ook nog een paar keer) ook meerdere malen flink bloedverlies gehad, was niet te herleiden maar was steeds in orde! Ik zou zelf ook erg schrikken maar het hoeft dus echt niks te betekenen
Mooi nieuws zeg. Wanneer heb je nu weer een echo staan?? Ik heb geen contact gehad met de verloskundige. I.v.m. een hele voorgeschiedenis loop ik rechtstreeks bij de gyn in het ziekenhuis. Heb een eerste echo staan als ik 7,5 week zwanger ben. Zo lang het zo blijft hoef ik niet eerder te bellen. Sinds een paar dagen voel ik me wel heel er moe en af en toe een beetje misselijk dus dat is een goed teken.