Mijn kindje is een half jaar oud nu. Alles gaat hartstikke goed, alleen voel ik me nog steeds niet 'de oude'. Ben moe, emotioneel, en veel vaker ziek dan voorheen. En dan die opvliegers! Pfff die zweetaanvallen zijn echt niet prettig. Af en toe sta ik te tollen op m'n benen. Ben ik nog steeds aan het ontzwangeren? Of zijn het hormonen? Ik geef nog wel 100% borstvoeding. Herkennen jullie dit?
ik heb er met de eerste ook lang last van gehad. ze zeggen 9 maanden ontzwangeren. ik moet zeggen dat ik na die 9 maanden langzaam aan mezelf weer werd en na 1 jaar voelde ik me weer goed.
Ik ben ook een half jaar geleden bevallen en heb hetzelfde gevoel. Ik voel me ook nog steeds niet de oude. Moe, emotioneel en mijn lichaam is ook nog steeds aan het herstellen zo lijkt het. Ik hoop ook dat ik over 3 maanden eindelijk weer eens kan zeggen dat ik me weer een beetje mezelf voel.
Ik had vanaf 9 maanden dat ik weer een beetje "landde" en nu na ruim een jaar ben ik weer de oude. De BV zorgt ervoor dat je hormoonspiegel langzamer verandert. Maar dat is alleen maar goed, want een plotselinge hormoondaling kan ook weer nare emotionele toestanden opleveren. Geef jezelf maar de tijd, het komt vanzelf goed, ook al denk je nu misschien van niet Succes!
Ook ik ben nog niet helemaal de oude hoor. Ik was altijd erg fit en actief nu kan ik wel hele dagen op de bank of in bed blijven hangen
Ja dat komt me helemaal bekend voor inderdaad, het bank hangen Gewoon geen zin en puf om maar iets te doen. Ik moet mezelf er echt toe zetten om het huis schoon te houden. En ik hou van een schoon huis. Maar goed, nog even volhouden dus
Fijn te horen dat ik niet de enige ben. 'Men' verwacht na een half jaar dat je weer vrolijk weer zo bent als voor de zwangerschap, het is immer AL een half jaar geleden dat je een kind gekregen hebt... ..voor mij lijkt soms alsof het vorige week was!