Druk op onderkant bij toiletbezoek

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Vlinderbloem, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hoi,

Ik heb een redelijk genante vraag.
    Ik ben bijna twee weken geleden bevallen en ik heb nu als ik naar de wc ga, na een minuutje ongeveer, last van een enorme druk aan de onderkant. Alsof alles opzwelt, en dat doet behoorlijk veel pijn! Als ik ook te lang wacht met plassen lukt dat door de druk niet meer, en laten we het over ontlasting maar helemaal niet hebben...AU! :rolleyes:
    Komt dit iemand bekend voor?

Groeten van Vlinderbloem

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik herken het alleen met ontlasting....Auwie....nu heb ik ook een ijzertabletkuur en de bijwerkingen hiervan is harde ontlasting :confused: Auw!

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik ken het hoor vlinderbloem. Alsof de hele boel open gezet wordt ofzo. Ik kan je zeggen dat het steeds minder wordt hier... Het is nog niet helemaal over, maar bijna ;)
    Met ontlasting nooit problemen gehad ;)

4. Alita

Alita Niet meer actief

ja dit had ik ook, was ook ingeknipt en vacuüm gehad dus had ook hier mee te maken...

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wil jullie niet helemaal bang maken, maar ik heb het soms nog steeds :(
    Heel vervelend en pijnlijk inderdaad, ik heb het wel alleen bij de ontlasting

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb het nu nog steeds (en nu helemaal weer nu ik weer zwanger ben) maar 2 weken na je bevalling dat nog steeds hebben is niet gek hoor, jemig ik kon nog geeneens zitten (na 6 weken pas) ik had een bijna totaalruptuur, het is erg onprettig en ik zou het wel even bespreken met je VK bij het controle gesprek misschien dat goede oefeningen je kunnen helpen!

7. Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde gehad, ben bevallen met knip en vaccuum en daardoor is de onderkant gewoon erg gevoelig. Het duurde 6 weken en nu heb ik er alleen nog last van met harde ontlasting, daarvoor als ik alleen al op de wc ging zitten...

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Oh maar ik ben er ook niet verbaasd over dat ik dat na twee weken nog heb, meer dat ik er nog nooit van had gehoord en wilde weten of meer vrouwen hier last van hebben.
    Mijn bevalling is inmiddels drie weken geleden en het is al een stuk minder gelukkig, ik moet alleen niet te lang blijven zitten want dan wordt het wel pijnlijk.

Deel Deze Pagina