- nog steeds lucht dat in en uit mijn vagina gaat met plopjes/belletjes die knappen-achtig geluid - sex is nog steeds niet fijn - nog steeds een vreemd luchtje.. Wie herkent dit en is dit 'normaal' na een half jaar na de bevalling? Ik baal er soms zo van en heb het idee dat ik de enige ben (wat vast niet zo is!).
Die belletjes heb ik ook nog. Niet vaak meer, zeker niet vergeleken met vlak na de bevalling. Denk omdat het toch allemaal nog wat opgerekt is en blijft daarzo. Tampons zitten bij mij ook nog steeds niet normaal, dus ja... sex heb ik gelukkig geen last mee gehad na bevalling. En geurtjes herken ik ook, ik schuif het maar af op hormonen. Alles rook ineens anders na de bevalling, zelfs m'n zweet . Maar ook dat is nu echt stukken minder. Denk dus dat het gewoon wat tijd kost. En je bent idd niet de enige
Hier ook een half jaar na de bevalling; de belletjes herken ik ook, en de seks is hier ook nog steeds niet fijn, litteken van de knip blijft gevoelig. Ik hoop maar dat het snel een beetje beter wordt want ik vind het best lang duren. Je bent dus zeker niet de enige!!
Belletjes heb ik nooit gehad, heb een knip gehad en voel dit nog steeds wel eens. Vreemde luchtjes heb ik eigenlijk niet gehad.